شناسهٔ خبر: 52336094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

یادواره شهدای مدافع حرم استان قم برگزار شد

ششمین یادواره ۴۲۳ شهید مدافع حرم استان امشب در مصلی قدس قم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، این مراسم به مناسبت سالروز آزادسازی شهرک های شیعه نشین نبل و الزهرا برگزار شد و خانواده معظم شهدا و ایثارگران مسئولان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

 

 اکبری معاون دبیرکل مجمع بیداری اسلامی در این مراسم به بیان نقش شهدای مدافع حرم در شکست توطئه‌های استکبار جهانی در ایجاد و حمایت از تکفیری‌ها پرداخت.

 

وی در ادامه عبارت «انقلاب اسلامی» را سرشار از معنا و مفهوم دانست و گفت: وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های جهانی، محدود نبودن به یک کشور است، بلکه انقلاب اسلامی برای احیای دین و نجات بشریت از تاریکی و ظلماتی بود که جنود شیطان در جهان حکمفرما کرده بودند.

 

وی با اشاره به توطئه ها و دسیسه های بی شمار دشمنان و بدخواهان علیه نظام اسلامی، ایستادگی ملت غیور کشورمان در برابر این نقشه های شوم را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز جبهه مقاومت با تکیه بر اندیشه عاشورایی، تمامی معادلات شیطانی جهان را برهم زده است.

 

سردار گنجعلی فرمانده سابق لشکر عملیاتی سپاه علی بن ابیطالب قم در این مراسم با بیان این که سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و بسیج مردمی در کشورهای عراق و سوریه و مجاهدت های رزمندگان مدافع حرم در مقابل توطئه های تکفیری ها ایستادگی کردند گفت: به برکت خون شهیدان دشمنان انقلاب و ایران اسلامی در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور زمین گیر شدند.

 

وی در پایان بر ضرورت توجه اقشار مختلف مردم به مبانی و اصول انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: مهمترین اصول در گام دوم انقلاب اسلامی، اصل مقاومت، استقامت و پایداری است که در مدافعان حرم به خوبی تبلور یافته است.

 

در این مراسم از مجاهدتهای سردار گنجعلی فرمانده سابق لشکر عملیاتی سپاه علی بن ابیطالب و تعدادی از قهرمانان و مدال آوران ورزشی کشور در میادین ملی تجلیل شد.

پایان پیام/78

نظر شما