شناسهٔ خبر: 67258690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم | پرونده سیل چالوس روی میز هیات دولت

نوشهر - ایرنا - یوسف نوری استاندار مازندران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت : موضوع عوامل وقوع سیل جاده کندوان محدوده مرکز پذیرایی "دربند" به اطلاع وزرای جهاد کشاورزی، کشور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست رسانده شده و در زمان حاضر مسوولان ملی در حال بررسی علل وقوع سیل هستند. ضمن آنکه دستورات لازم برای ایمن سازی محور کندوان و ساماندهی رودخانه چالوس داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه شب ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ بارش‌های رگباری در ارتفاعات چالوس منجر به طغیانی شدن رودخانه چالوس و وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد که این سیل خساراتی را نیز به دنبال داشت.

طبق آخرین آمار رسمی اعلام شده پس از این سیل در منطقه دزدبن جاده چالوس و محدوده رستوران دربند چند خودرو گرفتار سیلاب شدند و جریان شدید آب دست‌کم ۱۰ دستگاه خودرو را طعمه خود کرد.

در این سیل علاوه بر خسارت به زیرساخت‌ها و برخی واحدهای تجاری حاشیه جاده، چهار نفر مصدوم و سه نفر مفقود شدند که از این تعداد افراد ناپدید شده که اعضای خانواده بودند ۲ نفرشان که دختر ۲۰ ساله و دیگری پسر ۱۰ ساله بود پیدا شد اما جسد مادر خانواده که ۴۶ ساله است کماکان در این حادثه هولناک سیل مشخص نیست و جست و جوی امدادگران برای یافتن این جسد ادامه دارد.

نظر شما