شناسهٔ خبر: 52145142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فریب افکار عمومی با مظلوم نمایی

موج سواری رسانه های معاند؛ مظلوم نمایی متهم اصلی شبکه های هرمی

شبکه‌های معاند باز هم بدون پرداختن به اصل موضوع دستگیری سرشاخه اصلی شبکه هرمی به دنبال موج سواری برای تفرقه افکنی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، دادستان مرکز استان مازندران گفت: بر اساس قانون اخلالگران در نظام اقتصادی فعالیت هر گونه شرکت هرمی جرم محسوب می‌شود.

کریمی به دستگیری سرشاخه اصلی باند هرمی در استان اشاره کرد و گفت: ناتولی درخشان به همراه سه نفر از سرشاخه‌های شرکت هرمی یونیک فاینانس که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، دستگیر شدند.

او افزود: در رابطه با این پرونده ۱۰۰ مالباخته شناسایی شد و ارزش ابتدایی پرونده نیز بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است.

کریمی گفت: تبلیغات رسانه‌های ضد انقلاب برای یک مجرم اقتصادی داخل کشور و معرفی به مردم به عنوان شاعر فرقه‌ای، تاثیری در عزم دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان اقتصادی نخواهد داشت.

کارشناس رسمی دادگستری در حوزه بورس و بازار‌های مالی گفت: بررسی کارشناسان نشان می‌دهد هیچ گونه سابقه ثبتی و صدور مجوز‌های لازم برای شرکت یونیک فایناس در کشور و حتی ثبت شرکت در سویس مطرح نشده است.

خیرالله پور افزود: معرفی خدمات مالی نظیر سرمایه گذاری در بازار‌های مالی جهان، خرید سهام شرکت‌های بزرگ دنیا، معامله در بورس‌های آمریکا و اروپا و کسب سود با بازدهی بالا و ثابت از شگرد‌های این شرکت هرمی برای کلاهبرداری از شهروندان ایرانی بوده است.

بگفته وی، متاسفانه افراد به دلیل جذابیت در کسب سود و درآمد دلاری با سود‌های بالا اقدام به سرمایه گذاری در این شرکت می‌کردند.

رشیدی بازپرس شعبه ششم دادسرای مرکز استان مازندران نیز گفت: پرونده حاضر چهار متهم دارد و سه نفر از متهمان مسلمان و یک نفر از فرقه بهائیت است.

او تاکید کرد: موضوع پرونده متهمان درباره دیدگاه‌های آنان نیست بلکه اخلال در نظام اقتصادی کشور است.

شبکه‌های ضد انقلاب باز هم نشان دادند بدون پرداختن به اصل موضوع به دنبال موج سواری برای تفرقه افکنی هستند.

حسن پور گزارش می‌دهد...

<div id="video-display-embed-code_7546626"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3342144/7546626?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما