شناسهٔ خبر: 52067952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس پلیس راه کرمانشاه:

برخی محورهای کرمانشاه "لغزنده" است/ همراه داشتن "زنجیرچرخ" الزامی است

محبوبه علی آقایی

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از لغزندگی محور اسلام آبادغرب به سرپل ذهاب و همچنین محورهای اورمانات خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت و گو با ایسنا با اشاره به استمرار لغزندگی برخی محورهای استان گفت: هم اکنون محور اسلام آبادغرب به سرپل ذهاب در دو مسیر رفت و برگشت لغزنده است.

وی افزود: همچنین محورهای منطقه اورامانات نیز لغزنده بوده و نیاز است رانندگان با احتیاط بیشتری تردد کنند.

دستغیب با بیان اینکه عمده محورهای استان مه گرفته است، گفت: از جمله این محورها محور کرمانشاه-ماهیدشت - اسلام آبادغرب، محور اسلام آبادغرب - حمیل، محور کرمانشاه - روانسر و محور بیستون - سنقر است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به استمرار برودت هوا و پیش بینی بارش برف، از تمام رانندگان خواست تا در این روزها به طور جد از تردد غیرضروری اجتناب کنند.

وی همچنین از رانندگان خواست حتما پیش از سفر از سالم بودن خودرو اطمیمنان حاصل کرده و وسایل گرمایشی و جیره غذایی همراه داشته باشند.

دستغیب بر همراه داشتن زنجیر چرخ هم تاکید کرد و افزود: در برخی محورها چنانچه افراد زنجیر چرخ همراه نداشته باشند از تردد آنها جلوگیری شده و ضمن اعمال جریمه، خودروها عودت داده می شوند.

وی افزود: شرایط جوی و جاده غیرقابل پیش بینی است و هر زمان ممکن است استفاده از زنجیرچرخ الزامی شود.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون تردد در تمامی محورهای اصلی استان برقرار است، گفت: تنها در برخی محورهای روستایی حوزه  اورامانات و گهواره دچار مشکل هستیم که نیروهای راهداری در حال بازگشایی این مسیرها هستند.

انتهای پیام

نظر شما