شناسهٔ خبر: 52060580 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

امدادرسانی پلیس کرمانشاه به بیش از ۱۳۰۰ مسافر جاده‌ای

کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از امداد رسانی ماموران پلیس کرمانشاه در کنار دیگر نیروهای امدادی به بیش از یک هزارو ۳۰۰نفر ازشهروندان و مسافران در جاده ها طی ۴۸ ساعت اخیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در طول ۴۸ ساعت اخیر مأموران پلیس راه کرمانشاه در کنار نیروهای حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر و … به صورت مستمر مشغول خدمات‌رسانی به مردم بودند.

وی ادامه داد: در این راستا حدود ۹۰۰ دستگاه خودرو که عمدتاً در محورهای اسلام آبادغرب، دالاهو، روانسر، جوانرود، سنقروکلیایی، گیلانغرب، پاوه، هرسین و کنگاور به علت گرفتار شدن در برف رهاسازی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مدت ۷۰ تیم پلیس شبانه روز در همه محورها و راه‌های استان حضور داشته اند و بی وقفه مشغول امداد رسانی به مردم و مسافران جاده‌ای بوده اند.

جاویدان با اشاره به یخ زدن اکثر راه‌های استان کرمانشاه و لغزنده شدن جاده‌ها، خاطرنشان کرد: در اکثر راه‌ها خصوصاً مناطق اورامانات تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و حرکت هم به کندی انجام می‌شود.

وی با اشاره به باز بودن همه راه‌های اصلی، خاطرنشان کرد: در عین حال تعداد زیادی از راه‌های روستایی در شهرستان‌های سنقروکلیایی، پاوه، روانسر، جوانرود، دالاهو، ثلاث باباجانی، کنگاور و اسلام آباد غرب همچنان بسته است.

جاویدان با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی به صورت مستمر با حضور مأموران پلیس و راهداری در حال انجام است، گفت: ۷۰ تیم گشتی پلیس راه در جاده‌های استان حضور داشته و آماده ارائه خدمات ترافیکی به همشهریان و هموطنان هستند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین به شهروندان توصیه کرد؛ با توجه به گستردگی بارش‌ها، تا حد امکان از هرگونه تردد در جاده‌ها خودداری کنند و اگر اضطراری بر سفر وجود داشت ابتدا از سلامت قسمت‌های فنی وسیله نقلیه مانند لاستیک‌ها، چراغ‌ها، برف پاکن، بخاری، پر بودن مخزن شیشه شور اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی در پایان و با بیان اینکه در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه کنترل وسایل نقلیه در حال انجام است و اجازه تردد بدون زنجیر چرخ داده نخواهد شد، گفت: در این شرایط رانندگی با صبر و آرامش و خودداری از عجله و شتاب حتماً باید مورد توجه رانندگان باشد.

نظر شما