شناسهٔ خبر: 52052936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پلیس کرمانشاه به بیش از هزار و ۳۰۰ مسافر جاده ای امدادرسانی کرد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان از امداد رسانی ماموران پلیس کرمانشاه در کنار دیگر نیروهای امدادی به بیش از هزار و ۳۰۰ نفر از شهروندان و مسافران در جاده‌ها طی ۴۸ ساعت اخیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در طول ۴۸ ساعت اخیر ماموران پلیس راه کرمانشاه در کنار نیروهای حمل و نقل جاده ای، هلال احمر به صورت مستمر مشغول خدمات رسانی به مردم بودند.

وی ادامه داد: در این راستا حدود ۹۰۰ دستگاه خودرو که عمدتا در محورهای اسلام آبادغرب، دالاهو، روانسر، جوانرود، سنقروکلیایی، گیلانغرب، پاوه و کنگاور به علت گرفتار شدن در برف رهاسازی شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در این مدت ۷۰ تیم پلیس شبانه روز در همه محورها و راه های استان حضور داشته اند و بی وقفه مشغول امداد رسانی به مردم و مسافران جاده ای بوده اند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به یخ زدن اکثر راه های استان و لغزنده شدن جاده ها، خاطرنشان کرد: در اکثر راه ها خصوصا مناطق اورامانات تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و حرکت هم به کندی انجام می شود.

پلیس کرمانشاه به بیش از هزار و ۳۰۰ مسافر جاده ای امدادرسانی کرد

وی با اشاره به باز بودن همه راه های اصلی، خاطرنشان کرد: در عین حال تعداد زیادی از راه های روستایی در شهرستان های سنقروکلیای، پاوه، روانسر، جوانرود، دالاهو، ثلاث باباجانی، کنگاور و اسلام آباد غرب همچنان بسته است.

سردار جاویدان با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی به صورت مستمر با حضور ماموران پلیس و راهداری در حال انجام است، گفت: ۷۰ تیم گشتی پلیس راه در جاده های استان حضور داشته و آماده ارائه خدمات ترافیکی به همشهریان و هموطنان هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به شهروندان توصیه کرد؛ با توجه به گستردگی بارش ها، تا حد امکان از هرگونه تردد در جاده ها خودداری کنند و اگر اضطراری بر سفر وجود داشت ابتدا از سلامت قسمت های فنی وسیله نقلیه مانند لاستیک ها، چراغ ها، برف پاکن، بخاری، پر بودن مخزن شیشه شور اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی در پایان و با بیان اینکه در مقابل پاسگاه های پلیس راه کنترل وسایل نقلیه در حال انجام است و اجازه تردد بدون زنجیر چرخ داده نخواهد شد، گفت: در این شرایط رانندگی با صبر و آرامش و خودداری از عجله وشتاب حتما باید مورد توجه رانندگان باشد.

پلیس کرمانشاه به بیش از هزار و ۳۰۰ مسافر جاده ای امدادرسانی کرد

نظر شما