شناسهٔ خبر: 52060832 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

فیل اسپنسر: همچنان برخی بازی‌های اکتیویژن برای پلی استیشن منتشر خواهد شد

طرفداران پلی استیشن نگران نباشند! / videogameschronicle

صاحب‌خبر -

پس از خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، فیل اسپنسر تایید کرد که همچنان به ساخت برخی از بازی‌های اکتیویژن برای پلی استیشن ادامه خواهند داد.

همانطور که در گزارش اختصاصی بلومبرگ آمده، فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس درباره این موضوع که آیا بازی‌های اکتیویژن بلیزارد قرار است اکنون به صورت انحصاری برای ایکس باکس منتشر شوند گفت:

سخنم با بازیکنانی است که بازی‌های اکتیویژن بلیزارد را روی کنسول‌های سونی بازی می‌کنند، قصد ما این نیست که بازیکنان را از آن پلتفرم دور کنیم و به این موضوع متعهد باقی خواهیم ماند.

اکتیویژن اکتیویژن

هرچند اسپنسر تا حدود زیادی نگرانی‌های کاربران و طرفداران پلی استیشن را برطرف کرد، اما باید به این نکته توجه داشت که او پیش از تکمیل خرید ۷.۵ میلیارد دلاری Zenimax شرکتی که بتسدا را زیر مجموعه خود دارد، چنین اظهارنظر مشابهی ارائه کرده بود.

در حال که بازی‌های فعلی بتسدا مانند The Elder Scrolls Online همچنان روی پلی استیشن پشتیبانی می‌شود و قراردادهای انحصاری بازی‌های Deathloop و Ghostwire Tokyo رعایت شده است، اما بازی‌های آینده بزرگ بتسدا مانند Starfield و The Elder Scrolls 6 از جمله انحصاری‌های بزرگ ایکس باکس و پی‌سی خواهند بود.

اسپنسر در ماه مارس سال گذشته همچنین اعلام کرده بود که دلیل اصلی خرید بتسدا ارائه بازی‌های انحصاری برای پلتفرم‌هایی است که از سرویس گیم پس پشتیبانی می‌کنند.

ویجی‌لاگ پلاس: بزرگ‌ترین خرید تاریخ گیم و جی تی ای روی موبایل

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

videogameschronicle

نظر شما