شناسهٔ خبر: 52053405 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

فیل اسپنسر درباره سرویس اشتراکی پلی استیشن صحبت کرد

انتظار از سونی برای عرضه بازی‌های خود از روز اول روی سرویس اشتراکی / VGC

صاحب‌خبر -

فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس در مصاحبه جدید خود درباره سرویس سونی که گفته می‌شود شبیه گیم پس خواهد بود صحبت کرد و انتظار دارد تا پلی استیشن راه ایکس باکس را دنبال کند.

اسپنسر، در مصاحبه اخیر خود با IGN توضیح می‌دهد که توسعه سرویس شبیه به گیم پس توسط سونی کاملا قابل انتظار بود و او همچنین انتظار دارد تا سونی مانند ایکس باکس، بازی‌های جدید خود را از روز اول روی این سرویس قرار دهد.

او در این مصاحبه گفت:

منظورم این نیست که ما همه چیز را متوجه شده‌ایم، اما فکر می‌کنم تصمیم درست این است که به مشتریان خود اجازه دهید بازی‌هایی را که می‌خواهند بازی کنند، همان جایی که می‌خواهند بازی کنند و به آن‌ها امکان ساخت مجموعه‌های خود را بدهید و با آن‌ها در مورد برنامه‌ها خود شفاف باشید.

فیل اسپنسر فیل اسپنسر

فیل اسپنسر در ادامه می‌گوید:

ما همچنان باید به نوآوری و رقابت ادامه دهیم، زیرا کارهایی که انجام می‌دهیم می‌تواند برتری ما در بازار امروز باشد. ما در انجام این دسته از کارها فقط اولین بوده‌ایم، نه اینکه چیزی را خلق کرده باشیم که دیگران نمی‌توانند آن را ایجاد کنند.

با این حال از چنین چیزی [سرویس رقیب] استقبال می‌کنم، زیرا برای ارائه چیزهای بعدی انرژی بیشتری به ما می‌دهد. فکر می‌کنم تصمیم درست این است که بازی‌های فوق‌العاده عرضه کنید و آن‌ها را روی پی‌سی، روی کنسول و روی فضای ابری در دسترس بگذارید و همچنین از روز اول روی سرویس اشتراکی خود قرار دهید. و من انتظار دارم که رقیب ما این کار را انجام دهد.

اخبار مربوط به سرویس اشتراکی رقیب گیم پس پلی استیشن از ماه گذشته منتشر شده بود و اکنون می‌دانیم که این سرویس به نام رمزی «اسپارتاکوس» شناخته می‌شود و دو سرویس حال حاضر این شرکت یعنی پلی استیشن پلاس (PlayStation Plus) و پلی استیشن ناو (PlayStation Now) را با یکدیگر ادغام خواهد کرد.

فیل اسپنسر فیل اسپنسر

همچنین ادعا شده که این سرویس از سه رده پرداختی مختلف تشکیل شده است. اولین رده، مزیت‌های حال حاضر پلی استیشن پلاس را شامل می‌شود که از جمله آنها می‌توان به بازی‌های آنلاین و عناوین ماهانه رایگان اشاره کرد. دومین رده، فهرست بزرگ‌تری از بازی‌ها را ارائه می‌دهد، همچون سرویس گیم پس شرکت مایکروسافت. در نهایت سومین رده نیز شامل دموهای توسعه یافته، استریم بازی‌ها و کتابخانه‌ای از عناوین پلی‌استیشن ۱ و ۲ و ۳ و بازی‌های کنسول دستی PSP را داراست.

ایکس باکس گیم پس نیز در ژوئن ۲۰۱۷ راه اندازی شد و به یکی از توجهات اصلی مایکروسافت در حوزه بازی تبدیل شده و طبق آخرین آمار، تا ژانویه ۲۰۲۱ بیش از ۱۸ میلیون مشترک را جذب کرده است.

خنده‌دارترین لحظات سیزن اول لتس‌پلی ماینکرفت #۲

تماشای ویدیو از یوتوب ویجیاتو

VGC

نظر شما