شناسهٔ خبر: 52062100 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

ایکس باکس بازی‌های اکتیویژن بلیزارد را به گیم پس خواهد آورد

آینده درخشانی در انتظار گیم پس است / videogameschronicle / VGC

صاحب‌خبر -

مایکروسافت قصد دارد تا حد امکان بازی‌های اکتیویژن بلیزارد را پس از خرید این ناشر به سرویس گیم پس اضافه کند.

مایکروسافت در یک خبر غافلگیرکننده و مهم کمپانی اکتیویژن بلیزارد را به ارزش ۶۸.۷ میلیارد دلار خریداری کرد و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ خرید آن نهایی شود. اما با وجود این قرارداد، مایکروسافت مالکیت انحصاری بازی‌هایی مانند Call of Duty، Warcraft، Overwatch، Crash Bandicoot، Guitar Hero و موارد بسیار زیاد دیگری را کسب خواهد کرد.

«فیل اسپنسر» رئیس ایکس باکس و بخش بازی مایکروسافت توضیح می‌دهد:

به محض تکمیل شدن این قرارداد، تا جایی که بتوانیم بازی‌های اکتیویژن بلیزارد در سرویس گیم پس برای ایکس باکس و پی‌سی ارائه خواهیم کرد که هم شامل عناوین جدید و هم مجموعه بازی‌های فوق‌العاده فعلی این شرکت می‌شود.

گیم پس گیم پس

مایکروسافت که روز بسیار مهمی را پشت سر گذاشته، همچنین در خبر دیگری اعلام کرد که تعداد مشترکین سرویس گیم پس آن‌ها اکنون از مرز ۲۵ میلیون مشترک نیز عبور کرده و آن‌ها مشتاق هستند تا بازی‌های بیشتری را در دسترس کاربران آن قرار دهند.

اسپنسر اضافه کرد:

ما بسیار هیجان زده هستیم که این شانس را داریم تا با افراد با استعداد و متعهدی در انتشارات اکتیویژن، بلیزارد اینترتینمنت، بیناکس، دمونور، دیجیتال لنجدز، های مون استودیوز، اینفینیتی وارد، کینگ، اسلج‌همر گیمز، تری‌آرک و هر تیمی در سراسر اکتیویژن بلیزارد همکاری کنیم.

تا زمان نهایی شدن این معامله، اکتیویژن بلیزارد و بخش بازی مایکروسافت به طور مستقل به فعالیت خود ادامه خواهند داد. تا آن زمان «بابی کوتیک» مدیرعامل پر حاشیه اکتیویژن بلیزارد همچنان در سمت خود باقی خواهد ماند و سپس سایر اعضای این تیم گزارش‌های خود را به فیل اسپنسر ارائه خواهند کرد.

ویجی‌لاگ پلاس: بزرگ‌ترین خرید تاریخ گیم و جی تی ای روی موبایل

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

VGC

نظر شما