شناسهٔ خبر: 52062173 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تعداد مشترکین گیم پس از مرز ۲۵ میلیون نفر گذشت

بازی‌های اکتیویژن به گیم پس اضافه خواهند شد / eurogamer

صاحب‌خبر -

مایکروسافت اعلام کرد که سرویس گیم پس اکنون بیش از ۲۵ میلیون مشترک در سراسر جهان دارد. همچنین با خرید اکتیویژن بلیزارد، مایکروسافت اکنون در تلاش است تا تعداد بازی‌های سرویس اشتراکی خود افزایش دهد.

مایکروسافت در اطلاعیه رسمی خود گفت:

ما همچنین اعلام می‌کنیم که سرویس گیم پس اکنون بیش از ۲۵ میلیون مشترک دارد. مثل همیشه، ما مشتاق هستیم تا ارزش‌ها و بازی‌های فوق‌العاده سرویس خود را افزایش دهیم.

مایکروسافت در ادامه همچنین توضیح داد:

تا جایی که می‌توانیم، بازی‌های اکتیویژن بلیزارد شامل عناوین جدید و فعلی فوق‌العاده آن‌ها را در سرویس «ایکس باکس گیم پس» و «پی‌سی گیم پس» ارائه خواهیم کرد.

گیم پس گیم پس

سال گذشته نیز، مایکروسافت Zenimax شرکت مادر بتسدا را به قیمت ۷.۵ میلیارد دلار خریداری کرد و سپس بزرگترین عناوین آن از جمله The Elder Scrolls، Fallout و Doom را به سرویس اشتراکی خود اضافه کرد. همچنین خرید Zenimax بزرگترین خرید تاریخ مایکروسافت در صنعت بازی محسوب می‌شد تا اینکه امروز در یک خبر غافلگیرکننده، خرید اکتیویژن بلیزارد توسط آن‌ها اعلام شد.

مایکروسافت به طور رسمی شرکت اکتیویژن بلیزارد را به ارزش نزدیک به ۷۰ میلیارد دلار خریداری کرد و تا زمان نهایی شدن آن، هر دو شرکت به طور مستقل عمل خواهند کرد. تا آن زمان «بابی کوتیک» مدیرعامل اکتیویژن در سمت فعلی خود باقی خواهد ماند و سپس تیم این شرکت مستقیما به فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس گزارش خواهند داد.

ویجی‌لاگ پلاس: بزرگ‌ترین خرید تاریخ گیم و جی تی ای روی موبایل

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

eurogamer

برچسب‌ها:

نظر شما