شناسهٔ خبر: 52000032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز بارش‌های پراکنده باران از غرب مازندران

بارش‌های پراکنده باران امروز از غرب مازندران آغاز می‌شود و بتدریج در سراسر استان گسترش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ، کارشناس هواشناسی مازندران گفت : پل سفید با بیشینه دمای ۱۸ درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و بلده با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر صبح امروز سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.

تاکامی افزود : ساری مرکز استان روز گذشته در گرمترین ساعت دمایی به ۱۶ درجه و صبح امروز در سردترین ساعت دمایی به ۶ درجه رسید.

او گفت : بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی ، بارش‌های پراکنده باران امروز از غرب مازندران آغاز می‌شود و بتدریج در مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی مازندران افزود : هوای استان روز دوشنبه سرد و بارانی و در ارتفاعات بویژه، ارتفاعات نیمه غربی همراه با بارش برف پیش بینی می‌شود.

تاکامی با اشاره به تداوم باران و بارش برف در ارتفاعات استان ادامه داد: از بعدازظهر سه شنبه بتدریج کاهش ابر خواهیم داشت و آسمان استان صاف می‌شود.

او افزود : هوای مازندران روز چهارشنبه آفتابی و گرم می‌شود، اما مجددا در روز‌های پنج شنبه و جمعه شاهد هوای بارانی و برف در ارتفاعات خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت: در این مدت به دلیل بارش برف و کولاک در محور‌های کوهستانی بویژه جاده‌های کندوان و هراز، رانندگان تجهیزات زمستانی بخصوص زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

او گفت : دریای خزر امروز و فردا مواج است و برای فعالیت‌های دریایی و صید و صیادی نامناسب است.

نظر شما