شناسهٔ خبر: 51950399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صرفه جویی در مصرف گاز

مازندران امروز آفتابی، فردا بارانی و سرد

آسمان مازندران امروز آفتابی، اما از فردا با بارش باران و برف و کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، کارشناس هواشناسی مازندران گفت: پل سفید با بیشینه دمای پل سفید ۲۱ درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و بلده با کمینه دمای سه درجه زیر صفر صبح امروز سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.

نبی پور افزود: ساری مرکز استان روز گذشته در گرمترین ساعت دمایی به ۲۰ درجه و صبح امروز در سردترین ساعت دمایی به ۶ درجه رسید.

او گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان مازندران امروز آفتابی و همراه افزایش دما پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: 


کارشناس هواشناسی مازندران افزود: هوای استان روز جمعه ابری بتدریج با بارندگی، وزش باد، کاهش دما و در مناطق کوهستانی نیمه غربی همراه با بارش برف است.

نبی پور ادامه داد: آسمان مازندران شنبه هفته آینده نیمه آفتابی، اما در ارتفاعات غربی همراه با بارش باران و برف خواهد بود.

او افزود: هوای استان روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده نیمه ابری تا ابری به تناوب با بارندگی و در ارتفاعات با بارش متناوب برف پیش بینی می‌شود.

نبی پور تاکید کرد: به دلیل کاهش محسوس دما در هفته آینده برای جلوگیری از افت فشار گاز شهروندان در مصرف این سوخت زمستانی صرفه جویی کنند.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت: در این مدت به دلیل بارش برف و کولاک در محور‌های کوهستانی بویژه جاده‌های کندوان و هراز، رانندگان تجهیزات زمستانی بخصوص زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

او گفت: دریای خزر امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی و صید و صیادی مناسب است.

نظر شما