شناسهٔ خبر: 51993931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بارش برف در جاده‌های کوهستانی مازندران

رییس پلیس راه مازندران: جاده‌های کوهستانی استان به دلیل بارش برف لغزنده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ، رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون امد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ جهان تاب با بیان اینکه شب و روز گذشته و امروز بارش برف را در محور‌های کوهستانی استان داشتیم افزود:جاده کندوان محدوده، ولی آباد، هراز محدوده امامزاده هاشم، سوادکوه محدوده گدوگبه دلیل بارش برف لغزنده است.

او با بیان اینکه راهداران نمک پاشی در محورهای برف گیر را انجام داده اند ، گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه سرد و بارشی و برفی از فردا احتمال ریزش سنگ، سقوط بهمن و رانش کوه در جاده‌های کوهستانی استان خواهیم داشت.

سرهنگ جهان تاب افزود: در این مدت رانندگان در مناطق کوهستانی مه گرفته با چراغ مه شکن و در مناطق برف گیر با تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ تردد کنند..

رییس پلیس راه مازندران ادامه داد:افراد از سفر‌های غیر ضروری در جاده‌های کوهستانی پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.


مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

<div id="video-display-embed-code_7514428"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3334960/7514428?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما