شناسهٔ خبر: 51992935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازگشایی جاده قدیم خرم‌آباد - پلدختر

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر گفت: جاده قدیم خرم‌آباد - پلدختر که از روز گذشته به دلیل بارندگی و طغیان سیلاب مسدود شده بود اکنون بازگشایی شده است و تردد در آن جریان دارد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -به گفته روح الله شریف زاده هم اکنون تردد در هر۲ سمت جاده قدیم پلدختر - خرم آباد، پلدختر - اندیمشک و پلدختر - کرمانشاه برقرار می‌باشد و هیچکدام از محور‌های مواصلاتی شهرستان مسدود نیست.

وی می گوید:در جریان بارندگی‌های اخیر ۶ تیم راهداری با ۱۴ خودروی سبک و سنگین برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی در محور‌های مواصلاتی شهرستان پلدختر در حالت آماده باش کامل هستند.

وی گفت: همچنین ۲۴ نیروی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر در مناطق معمولان، پلدختر، طول کش و پل تنگ مستقر شده و آماده خدمات دهی در شرایط بحران به رانندگان و مسافران می‌باشند.

جاده خرم آباد - پلدختر حدود ۱۰۰ کیلومتر طول دارد که به دلیل وجود رودخانه و کوه در اطراف آن، مواقع بارندگی با ریزش و یا طغیان سیلاب مواجه و مسدود می‌شود.

گفتنی است با توجه به اینکه آزادراه خرم آباد - پل زال دست کم تا هفته آینده مسدود است تردد تمامی خودرو‌های سبک در مسیر تهران - جنوب تا اطلاع ثانوی از جاده قدیم خرم آباد - پلدختر خواهد بود.

انتهای پیام/ب

نظر شما