شناسهٔ خبر: 51976998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

پل زال - خرم‌آباد زیر آب، مسیر ترانزیتی جنوب را آب برد!

پلدختر- به دلیل شدت بارندگی، آزاد راه پل زال- خرم‌آباد دچار آب‌گرفتگی شدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مهدی پازوکی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان در این رابطه اظهار داشت: آزاد راه پل زال - خرم آباد در کیلومتر ۱۰ مسیر برگشت این آزاد راه به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

حسن رضائیان فرماندار پلدختر نیز در این رابطه گفت: به علت بارندگی در مسیر آزاد راه خرم‌آباد به پل زال در مسیر «کرکی» به علت بارندگی و آورد آب بخشی از این مسیر مسدود شده است.

وی افزود: تلاش برای بازگشایی مسیر توسط نیروهای تعمیر و نگهداری آزاد راه در حال انجام است و انتظار می‌رود تا ساعات آینده مسیر بازگشایی شود.

فرماندار پلدختر گفت: نیروهای هلال احمر و راهداری برای کمک به محل اعزام شده‌اند و ستاد بحران شهرستان در حالت آماده باش است.

مسیر ترانزیتی جنوب را آب برد!

روح الله شریف زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر در این رابطه اظهار داشت: اکیپ‌هایی از راهداران استان و تعمیر و نگهداری آزاد راه «پل زال» - خرم آباد به محل اعزام و تلاش برای بازگشایی این محور در حال انجام است که تا ساعات آینده محورهای مسدود شده بازگشایی خواهند شد.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش‌های شدید باران چهار تیم راهداری و ۱۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی معمولان، پلدختر، «پل تنگ» و گردنه «طول کش» مستقر و در حالت آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر از هموطنان خواست در این شرایط جوی حتی‌الامکان از سفرها و رفت و آمدهای غیر ضرور در محورهای مواصلاتی شهرستان خودداری کنند.

نظر شما