شناسهٔ خبر: 51982314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جاده قدیم خرم‌آباد - پلدختر بازگشایی شد

خرم‌آباد - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر گفت: جاده قدیم خرم‌آباد - پلدختر که از روز گذشته به دلیل بارندگی و طغیان سیلاب مسدود شده بود اکنون بازگشایی شده است و تردد در آن جریان دارد.

صاحب‌خبر -

روح الله شریف زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون تردد در هر۲ سمت جاده قدیم پلدختر - خرم آباد، پلدختر - اندیمشک و پلدختر - کرمانشاه برقرار می باشد و هیچکدام از محورهای مواصلاتی شهرستان مسدود نیست.

وی افزود:در جریان بارندگی های اخیر ۶ تیم راهداری با ۱۴ خودروی سبک و سنگین برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی در محورهای مواصلاتی شهرستان پلدختر در حالت آماده باش کامل هستند.

وی تصریح کرد:  همچنین ۲۴ نیروی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر در مناطق معمولان، پلدختر، طول کش و پل تنگ مستقر شده و آماده خدمات دهی در شرایط بحران به رانندگان و مسافران می باشند.

جاده خرم آباد - پلدختر حدود ۱۰۰ کیلومتر طول دارد که به دلیل وجود رودخانه و کوه در اطراف آن، مواقع بارندگی با ریزش و یا طغیان سیلاب مواجه و مسدود می شود.

گفتنی است با توجه به اینکه آزادراه خرم آباد - پل زال دست کم تا هفته آینده مسدود است تردد تمامی خودروهای سبک در مسیر تهران - جنوب تا اطلاع ثانوی از جاده قدیم خرم آباد - پلدختر خواهد بود.

نظر شما