شناسهٔ خبر: 51972399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رهاسازی ۳ خودروی گرفتار در برف و کولاک در محور تکاب_شاهین دژ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از رهاسازی ۳ خوردو گرفتار در برف و کولاک به استعداد ۸ نفر در محور تکاب_شاهین دژ توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی، امیر جعفرزاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان درباره بارش برف وکولاک در محور تکاب_شاهین دژ  اظهار داشت : در طی تماس های مردمی با مرکز کنترل وهماهنگی عملیات(۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان از ساعت ۸/۵۵ دقیقه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ و گرفتار شدن ۳خودرو در محور مزبور،بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد ونجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی و امداد رسانی به سرنشینان خودروهای گرفتار به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح این امداد رسانی گفت: تیم عملیاتی پایگاه امداد ونجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محور مزبور  در این عملیات ۳ خوردو را رهاسازی و مجموع به تعداد ۸ نفر را امداد رسانی کردند.

امیر جعفرزاده افزود: در این عملیات که خودروها درگیر برف و کولاک بودند.نیروهای امدادی هلال احمر اقلام خوراکی در بین افراد توزیع کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی افزود : منابع انسانی به کار رفته در این عملیات رهاسازی و امداد رسانی به خوردوهای گرفتار شده در برف و کولاک شامل ۱ تیم امداد و نجات که با ۱ دستگاه خودرو امداد رسانی کردند.

لازم به ذکر است به علت کولاک در محور تکاب -شاهین دژ تردد به سختی انجام میگیرد و نیروهای امدادی در حالت آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما