شناسهٔ خبر: 51960174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هفت اثر به بخش نهایی سومین جشنواره استانی تئاتر وتار کردستان راه یافت

سنندج-ایرنا- با پایان بازبینی آثار رسیده به سومین جشنواره استانی تئاتر وتار از سوی هیات بازبین،هفت اثر به بخش نهایی جشنواره معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دبیر اجرایی سومین جشنواره استانی تئاتر وتار عصر پنجشنبه در نشست خبری مجازی با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اعلام دبیرخانه سومین جشنواره استانی تئاتر وتار کردستان هفت اثر از سنندج، بیجار، قروه و دیواندره برای رقابت در بخش نهایی جشنواره که از ۲۹ دی تا سوم بهمن در بیجار برگزار می شود معرفی شدند.

امید اکبر افزود: نمایش "تمام نمی شود،ولی تمام" به نویسندگی اکبر صادقی و کارگردانی فرشید کرمی از سنندج"، ماهی‌ها فراموش نمی کنند" به نویسندگی "پریا دوستی " و کارگردانی "بهزاد فرمانی" از قروه از جمله آثار راه یافته بخش نهایی جشنواره وتار است.

وی "دژم" به نویسندگی "سجاد دهنوی" و کارگردانی" مهدی صحرارو" از قروه، " مکافات سرجوخه" به نویسندگی" سینا دلشادی" و کارگردانی" زاهد سبحانی" از دیواندره"، کسوف" به نویسندگی " ایوب آقاخانی" و کارگردانی" حسین مرادی" از دیواندره، "مادرم در برفک تلویزیون یخ می‌زند"‌به نویسندگی" باقر سروش" و کارگردانی" علی حسین افشاری" از بیجار" و یک شب، مهتاب" به نویسندگی و کارگردانی " عادل گنجی" از قروه را از دیگر آثار راه یافته به این جشنواره اعلام کرد.

دبیر اجرایی سومین جشنواره استانی تئاتر یادآور شد: در سومین دوره این جشنواره در مجموع ۱۸ اثر توسط هیات بازبین به مدت سه روز در شهرهای دیواندره، بیجار، سنندج و کامیاران به صورت حضوری مورد بازبینی قرار گرفت.

سومین جشنواره استانی تئاتر وتار ۲۹ دی تا سوم بهمن در شهرستان بیجار برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما