شناسهٔ خبر: 51963156 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راهیابی هفت اثر به بخش نهایی سومین جشنواره استانی تئاتر وتار کردستان

با پایان بازبینی آثار رسیده به سومین جشنواره استانی تئاتر وتار از سوی هیات بازبین، هفت اثر به بخش نهایی جشنواره معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - دبیر اجرایی سومین جشنواره استانی تئاتر وتار عصر امروز در نشست خبری مجازی با خبرنگاران گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه سومین جشنواره استانی تئاتر وتار کردستان هفت اثر از سنندج، بیجار، قروه و دیواندره برای رقابت در بخش نهایی جشنواره که از ۲۹ دی تا سوم بهمن در بیجار برگزار می شود معرفی شدند.

امید اکبر گفت: نمایش "تمام نمی شود،ولی تمام" به نویسندگی اکبر صادقی و کارگردانی فرشید کرمی از سنندج"، ماهی‌ها فراموش نمی کنند" به نویسندگی "پریا دوستی " و کارگردانی "بهزاد فرمانی" از قروه از جمله آثار راه یافته بخش نهایی جشنواره وتار است.

او "دژم" به نویسندگی "سجاد دهنوی" و کارگردانی" مهدی صحرارو" از قروه، " مکافات سرجوخه" به نویسندگی" سینا دلشادی" و کارگردانی" زاهد سبحانی" از دیواندره"، کسوف" به نویسندگی " ایوب آقاخانی" و کارگردانی" حسین مرادی" از دیواندره، "مادرم در برفک تلویزیون یخ می‌زند"‌به نویسندگی" باقر سروش" و کارگردانی" علی حسین افشاری" از بیجار" و یک شب، مهتاب" به نویسندگی و کارگردانی " عادل گنجی" از قروه را از دیگر آثار راه یافته به این جشنواره اعلام کرد.

دبیر اجرایی سومین جشنواره استانی تئاتر گفت: در سومین دوره این جشنواره در مجموع ۱۸ اثر توسط هیات بازبین به مدت سه روز در شهرهای دیواندره، بیجار، سنندج و کامیاران به صورت حضوری مورد بازبینی قرار گرفت.

سومین جشنواره استانی تئاتر وتار ۲۹ دی تا سوم بهمن در شهرستان بیجار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

نظر شما