شناسهٔ خبر: 51932805 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

حسن فتحی: هزینه ساخت سریال‌های تاریخی بالاست

حسن فتحی، کارگردان و فیلمنامه‌نویس در اکران خصوصی سریال «جیران» گفت: ترجیح من این بود که این سریال به صورت کامل تولید شود و بعد از ساخت در شرایط مناسب‌تری کنار هم باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، مراسم اکران خصوصی سریال «جیران» دیروز با حضور عوامل این فیلم در هتل اسپیناس تهران برگزار شد. در این مراسم حسن فتحی، کارگردان و نویسنده سریال جیران با بیان اینکه ترجیح من این بود که این سریال به صورت کامل ساخته شود و بعد از ساخت در شرایط مناسب‌تری کنار هم باشیم، گفت: به هر حال دوستان فیلیمو قصد داشتند از عوامل و دست‌ اندرکاران سریال تقدیری به عمل آید و این مراسم را برگزار کردند.

حسن فتحی: هزینه ساخت سریال‌های تاریخی بالاست

وی ادامه داد: قلبا دوست داشتم این مراسم در شرایط دیگری برگزار شود. جامعه ما روزهای خوبی را نمی‌گذراند. مردم ما به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی حال خوبی ندارند و ما هنرمندان نیز به عنوان بخش کوچکی از جامعه در حال آنها شریک هستیم و در نتیجه ما هم خیلی حال خوبی نداریم.

اسماعیل عفیفه، تهیه‌کننده سریال جیران نیز در این مراسم اظهار کرد: از گروه سازنده جیران تشکر می‌کنم. حدود یک سال است که در سرما و گرما بسیار فشرده کار کرده‌ایم. در اوج کرونا عوامل را حتی تا شهرستان بردیم. در کارهای تاریخی شرایط خیلی سخت است. تفاوت «جیران» با کارهای دیگر این است که وقتی همه کار می‌کردیم، متوجه بودیم که داریم کار خوبی می‌سازیم. وقتی شما با حسن فتحی کار می‌کنید، این تضمین را دارید که مردم کار را دوست خواهند داشت. اطمینان دارم که این سریال مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت.

تهیه‌کننده سریال‌های «زمانه»، «میوه ممنوعه» و «مامور بدرقه» ادامه داد: فیلیمو هزینه زیادی برای تولید این سریال کرده است و این می‌تواند مسیری باشد برای پلتفرم‌ها که سریال‌ها را جدی‌تر بگیرند و کارهای اینچنینی بسازند. این مجموعه ریسک بزرگی کرد اما از این ریسک پاسخ مثبتی خواهند گرفت.

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، غزل شاکری، امیرحسین فتحی، تهمینه میلانی، کاظم هژیرآزاد، سیدجواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، مهران غفوریان، محمد شیری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، امید زندگانی، السا فیروزآذر، شادی مختاری و نیکی مظفری از جمله مهمانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

حسن فتحی: هزینه ساخت سریال‌های تاریخی بالاست

این مجموعه از جمعه ۲۴ دی در شبکه نمایش خانگی و از طریق پلتفرم فیلیمو به نمایش درمی‌آید.

برچسب‌ها:

نظر شما