شناسهٔ خبر: 51812567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون اول رییس جمهور، جیرفت را به مقصد پایتخت ترک کرد

جیرفت - ایرنا - معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشاورزی با بدرقه استاندار، فرمانده انتظامی استان و فرماندار جیرفت، فرودگاه جیرفت را به مقصد تهران ترک کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد مخبر در سفر یکروزه خود به جنوب کرمان از طریق هوایی و زمینی مسایل و مشکلات مناطق سیلزده جنوب کرمان را از نزدیک بررسی کردند.

معاون اول رییس جمهور همچنین پس از حضور در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان به سفر یکروزه خود پایان داد.

معاون اول رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی امشب در نشست مدیریت ستاد بحران منطقه جنوب کرمان در جیرفت شرکت کردند.

مخبر همچنین در برخی مناطق سیلزده در جمع مردم جنوب کرمان حضور یافت و به گفت و گو با مردم پرداخت و پای درد و دل آنها نشست.

معاون اول رئییس جمهور دستورات لازم را برای جبران خسارات وارد شده به مردم جنوب کرمان و تأسیسات شهری و روستایی صادر کرد و از استاندار کرمان خواست تمام ظرفیت های استان را برای کمک به مردم بسیج کند.

معاون اول رییس جمهور همچنین از مناطق سیلزده منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب در استان کرمان بازدید کرد و از نزدیک در جریان آسیب ها و خسارات وارد شده به این مناطق قرار گرفت.

دکتر محمد مخبر عصر امروز (چهارشنبه) در ادامه سفر خود به استان کرمان، به همراه وزیر جهاد کشاورزی، استاندار و برخی مسئولان استانی ضمن بازدید هوایی از مناطق سیل زده منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب، با توضیحات استاندار کرمان در جریان میزان آسیب ها و برآورد خسارات قرار گرفت.

نظر شما