شناسهٔ خبر: 51810340 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

بازدید میدانی مخبر از مناطق سیلزده

معاون اول رییس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و استاندار کرمان با بالگرد از مناطق سیلزده شهرستان‌های منوجان، قلعه‌گنج و رودبارجنوب بازدید کردند و بعد از آن به صورت میدانی وارد مناطق سیلزده جنوب کرمان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، محمد مخبر و سیدجواد ساداتی نژاد،استاندار کرمان رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب وجمعی از مسئولان استان کرمان به صورت هوایی مناطق سیلزده این منطقه را بررسی کردند.

معاون اول رئیس جمهورو وزیر جهاد کشاورزی پس از بازدید هوایی با حضور استاندار کرمان به صورت میدانی از شهرستان منوجان و قلعه گنج نیز بازدید و شرایط را بررسی کردند. معاون اول رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و استاندار کرماندر این بازدیدها از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مناطق جنوب این استان در سیل اخیر قرار گرفتند.

روستاهای تژدانو در شهرستان منوجان و چاه نصیری، چراغ آباد، زر و شیرآباد در شهرستان منوجان به صورت میدانی توسط معاون اول رییس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفتند. معاون اول رئیس جمهورو وزیر جهاد کشاورزی امشب درنشست مدیریت ستاد بحران منطقه جنوب کرمان در جیرفت شرکت می کنند.

مخبر همچنین در برخی مناطق سیلزده در جمع مردم جنوب کرمان حضور یافت و به گفت و گو با مردم پرداخت و پای درد و دل آنهانشست. معاون اول رئییس جمهور دستورات لازم را برای جبران خسارات وارد شده به مردم جنوب کرمان و تأسیسات شهری و روستایی صادر کرد و از استاندار کرمان خواست تمام ظرفیت های استان را برای کمک به مردم بسیج کند.

در ادامه سفر به مناطق سیل زده صورت گرفت؛ بازدید هوایی و حضور میدانی دکتر مخبر در مناطق آسیب دیده از سیل/گفتگوی معاون اول با مردم سیل زده معاون اول رییس جمهور از مناطق سیل زده منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب در استان کرمان بازدید و از نزدیک در جریان آسیب ها و خسارات وارد شده به این مناطق قرار گرفت.

دکتر محمد مخبر عصر امروز(چهارشنبه) در ادامه سفر خود به استان کرمان، به همراه وزیر جهاد کشاورزی، استاندار و برخی مسئولان استانی ضمن بازدید هوایی از مناطق سیل زده منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب، با توضیحات استاندار کرمان در جریان میزان آسیب ها و برآورد خسارات قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

نظر شما