شناسهٔ خبر: 67600748 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عکسی از بیژن زنگنه در اتاق مسعود پزشکیان /توصیه محسن رضایی به رئیس جمهور منتخب

دبیر شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با پزشکیان دیدار و برای وی در ایفای مسئولیت خطیر پیش‌رو آرزوی موفقیت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با پزشکیان دیدار و برای وی در ایفای مسئولیت خطیر پیش‌رو آرزوی موفقیت کرد.

بنا به روایت جماران، محسن رضایی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، در دیدار با مسعود پزشکیان اظهار داشت: با روحیه، اعتقاد و توانی که از شما به عنوان رزمنده دفاع مقدس و معتقد به مبانی انقلاب و ارزش‌های دینی-ملی می‌شناسم، امید دارم که همه ظرفیت‌های نظام را برای حل مسائل و پیشرفت کشور به خدمت بگیرید.

پزشکیان نیز در این دیدار از پیام تبریک و حضور رضایی قدردانی کرد.

دیدار زنگنه با رئیس‌جمهور منتخب

همچنین وزیر اسبق نفت با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب،‌ با تبریک انتخاب وی از سوی مردم برای پزشکیان در مسیر خدمت به ملت ایران آرزوی موفقیت کرد.

بنا به روایت ایسنا، بیژن زنگنه در این دیدار تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های متنوع و متعددی دارد که با استفاده مناسب از این توانمندی‌ها و استعدادها مسیر رفع مشکلات و بهبود وضعیت اقتصادی کشور تسهیل و تسریع خواهد شد، لذا برای جنابعالی در مسئولیت خطیر پیش‌رو آرزوی موفقیت دارم.

پزشکیان نیز در این دیدار از حمایت‌ها و تلاش‌های مهندس زنگنه در دوران تبلیغات انتخاباتی قدردانی کرد.

عکسی از بیژن زنگنه در اتاق مسعود پزشکیان  /توصیه محسن رضایی به رئیس جمهور منتخب

2929

نظر شما