شناسهٔ خبر: 51759416 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

«مهند العقابی»، معاون حشدالشعبی:

انتقام خون حاج قاسم خروج کامل امریکا از منطقه است

مختار حداد بیتا میرعظیمی

معاون و مسئول سازمان رسانه‌ای حشدالشعبی، شهید سردار قاسم سلیمانی را یک فرمانده خبره و فردی باتجربه از لحاظ سیاسی، امنیتی و نظامی توصیف کرد و گفت: انتقام خون حاج قاسم و دیگر شهدای نهضت مقاومت، با خروج کامل امریکایی‌ها از منطقه گرفته خواهد شد.

صاحب‌خبر -

«مهند العقابی»، معاون و مسئول سازمان رسانه ای حشدالشعبی، در گفت و گو با ایران آنلاین گفت: شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس دو شهید، دو رهبر و دو فرمانده بزرگ اسلامی بودند که جان خود را در دفاع از اسلام، مقابله با تروریسم و نجات زندگی مردم فدا کردند.
به همین دلیل باید امروز راه این شهیدان را مکتب فرماندهان مقاومت نامید؛ مکتبی که برای نسل‌های آینده در مقابله با استکبار به یادگار خواهد ماند.
این دو فرمانده بزرگ نقشی اساسی  در مقابله با تروریسم ایفا کردند، چرا که اگر حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان شهید مقاومت نبودند، شاید امروز این غده سرطانی در سراسر دنیا پخش شده بود.
به گفته العقابی، یکی از مهم‌ترین دلایل اقدام مجرمانه ترامپ جنایتکار این بود که فرماندهان شهید مقاومت از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه و دنیا محبوبیت زیادی داشتند، چرا که آنها با خلوص نیت دنیا را از تروریسم و منطقه را از پروژه‌های خطرناک صهیونیستی و امریکایی نجات داده و با پروژه‌های آنها مقابله کردند.
در حقیقت این عملیات تروریستی علیه شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نشان داد که دولت امریکا و تروریست‌ها با یکدیگر همکاری گسترده‌ای دارند و همین امر ماهیت تروریستی بودن دولت واشنگتن را بیش از پیش آشکار کرد.
مسئول سازمان رسانه‌ای حشدالشعبی ادامه داد: مهم‌ترین پاسخ جهت انتقام خون سردار شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یارانشان این است که امریکایی‌ها باید از منطقه خارج شوند و مطمئناً خارج خواهند شد. هم اکنون نیز می‌بینیم که چطور واشنگتن شکست خورده و از عراق و دیگر مناطق در حال خروج است.
مهند العقابی افزود: شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت ممتاز، استثنایی و غیرقابل تکرار بوده و تا ابد ماندگار خواهد ماند.
در حقیقت شخصیت بزرگ این سردار شهید را نمی‌توان در یک متن کوتاه  یا در چند جمله توصیف کرد؛ اما اگر بخواهیم توصیفی از ایشان ارائه دهیم باید بگوییم سردار شهید سلیمانی، مردی کم نظیر بوده و در طول عمرش بزرگ زندگی کرده است.
ایشان فردی متدین، عاشق خدا و اهل بیت(ع) بود و خالصانه با خدا ارتباط داشت. به نظر من تواضع ایشان بسیار کم نظیر بود، به گونه‌ای که حتی در داستان‌ها نیز ما وصف چنین تواضعی را هرگز نشنیده‌ایم.
مسئول سازمان رسانه‌ای حشدالشعبی، حاج قاسم را فرمانده آزادی خواهان دنیا در مقابله با استکبار جهانی توصیف کرد و گفت: شهید سردار سلیمانی، فردی بسیار شجاع بود، شجاعت بی نظیری که شاید پیش از آن، چنین شجاعتی را در دیگر افراد مشاهده نکرده بودیم. حاج قاسم، یک فرمانده خبره و فردی باتجربه از لحاظ سیاسی، امنیتی و نظامی بود.
وی افزود: سردار شهید سلیمانی همچنین کم می‌خوابید و بیشتر وقت خود را برای پیگیری امور می‌گذراند، حتی در روزهای نبرد می‌دیدم که در طول روز تنها 3 ساعت می‌خوابید.
این در حالی است که حتی شاید جوان‌ها چنین توانایی نداشته باشند؛ اینکه کم بخوابند و زیاد کار کنند، اما ایشان با آن سن و سال، چنان روحیه و فعالیت گسترده‌ای داشت.
مهند العقابی در پایان افزود: از نظر من خداوند به شهید سردار سلیمانی یک موهبت الهی بزرگ هدیه کرده بود، چرا که ایشان فردی بسیار مهربان و با عاطفه بود؛  وقتی مشکلات مردم را در ایام جنگ با تروریسم می‌دید، اشک در چشمانش جاری می‌شد.

انتهای پیام/

نظر شما