شناسهٔ خبر: 68361333 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

در پیامی؛

فرمانده کل سپاه درگذشت پدر سردار «زاده‌کمند» را تسلیت گفت

سرلشکر سلامی در پیامی درگذشت فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی درگذشت والد سردار سرتیپ پاسدار «محمدجواد زاده‌کمند» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انَا لله و اِنَا الیه راجِعون 

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار محمدجواد زاده‌کمند
فرمانده محترم قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح

سلام علیکم؛

درگذشت والد ارجمند جنابعالی، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج میرزا علی زاده‌کمند (کمندی)، عالم جلیل‌القدر، معلم اخلاق، تقوا و روحانی وارسته در سالروز اربعین حسینی موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

بی شک مجاهدت‌های مؤمنانه این پدر مؤمن و متمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مروج معارف اسلامی در تربیت فرزندانی مجاهد، انقلابی و ولایتمدار همچون جنابعالی که در مسئولیت‌های مهمی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد کل نیرو‌های مسلح نقش‌آفرین و مؤثر بوده‌اید، ذخیره‌ی اخروی برای آن مرحوم به شمار می‌رود.

این مصیبت جانکاه را به بیت مکرم و بازماندگان گرامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و برای جنابعالی و سایر بستگان معزز صبر و آرامش توأم با ثبات قدم طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 200

نظر شما