شناسهٔ خبر: 51672448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مسئول بسیج مداحان استان مرکزی:

پیام ۹ دی تبعیت از ولایت و ایستادگی ملت بر ارزش های اسلامی است/ هیئت های مذهبی در یوم الله ۹ دی خوش درخشیدند

ربیعی گفت: پیام یوم الله ۹ دی تبعیت از ولایت و ایستادگی ملت بر ارزش های اسلامی است و ملت ایران در طول ۴۲ سال مختلف با حضور خود در صحنه همواره حساسیت خود نسبت به ارزش های اسلامی را نشان داده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ در آستانه فرا رسیدن نهم دی ماه روز میثاق امت با ولایت و به منظور تبیین ابعاد مختلف شکل گیری حماسه نهم دی مردم ایران در سال ۸۸  میزگرد تخصصی «یوم الله ۹ دی و جنگ روایت ها» با حضور جمعی از کارشناسان،اساتید دانشگاه و فعالین فرهنگی و سیاسی برگزار شد.

در این میزگرد تخصصی سرهنگ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی، دکتر محمد جواد یاری از اساتید برجسته دانشگاه، دکتر عباس خسروانی کارشناس برجسته سیاسی و از فعالین رسانه ای، ابوالفضل ربیعی مسئول بسیج مداحان استان مرکزی، آرش صحرانورد مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی، داود کرمی فعال فرهنگی و رسانه ای استان، بابک روزبه فعال فرهنگی استان، خانم زهرا مرادی از فعالین فرهنگی استان، علی اکبر فراهانی از فعالین فرهنگی استان، امید کریمی از فعالین رسانه ای استان و تعدادی از فعالین فرهنگی و رسانه ای دیگر نیز حضور داشتند.

پیام ۹ دی تبعیت از ولایت و ایستادگی ملت بر ارزش های اسلامی است/ هیئت های مذهبی در یوم الله ۹ دی خوش درخشیدند

ابوالفضل ربیعی مسئول بسیج مداحان استان مرکزی در این میزگرد با اشاره به اهمیت جایگاه یوم الله ۹ دی گفت: حماسه نهم دی ماه که مصادف با سالروز حماسه آفرینی و نمایش اقتدار و بصیرت ملت ایران درس های فراوانی در آن نهفته که امروز باید به خوبی تبیین شود چراکه ملت ایران با زمان شناسی و بصیرت علاوه بر اینکه وحدت و اقتدار را بار دیگر در کشور حاکم کردند موجب خنثی نمودن توطئه های دشمنان برای ایجاد فتنه شدند.

وی افزود: دشمن در فتنه سال ۸۸ با برنامه ریزی ۱۰ ساله از ایجاد جنگ روانی به دنبال جنگ نظامی بود که با مدیریت هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم تمام راهبردهای دشمنان با شکست روبه رو شد چراکه دشمنان قسم خورده ملت ایران در سال ۸۸ با زدن نقاب نفاق به دنبال راه انداختن انقلاب نرم در راستای استحاله نظام اسلامی بودند و توطئه های آشکار و خاموش دشمنان با حرکت خودجوش ملت ایران تمام نقشه های آنها نقش برآب شد.

مسئول بسیج مداحان استان مرکزی اظهار کرد: حرکت حماسی ملت ایران در یوم الله ۹ دی برای دفاع از ولایت فقیه، آرمان های شهدا و راه امام خمینی(ره) بود و زمانی که فتنه گران در عاشورای ۸۸ به ارزش های اسلامی بی حرمتی کردند ملت ایران برای دفاع به صحنه آمدند و سیلی محکمی به فتنه گران زدند.

وی بیان کرد: پیام یوم الله ۹ دی پیام تبعیت از ولایت و ایستادگی ملت بر ارزش های اسلامی است و ملت ایران در طول ۴۲ سال مختلف با حضور خود در صحنه همواره حساسیت خود نسبت به ارزش های اسلامی را نشان داده اند و امروز حماسه ۹ دی به ما درس می دهد که برای عبور از مقاطع حساس و سرنوشت ساز نیازمند بصیرت همه جانبه و تبعیت محض از ولایت فقیه هستیم که باید در مقاطع پیش رو و گام دوم انقلاب مورد توجه ما باشد.

ربیعی ادامه داد: یوم الله ۹ دی ماه به ما درس می دهد که برای عبور از جنگ اقتصادی و جنگ روانی دشمنان تنها با مقاومت و ایستادگی بر روی ارزش ها موفق خواهیم بود و ملتی که حماسه های بزرگی در طول تاریخ انقلاب از آن بیرون آمده که یکی از آنها یوم الله ۹ دی ماه است قطعا برای او فشار تحریم و جنگ اقتصادی معنایی نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اقشار مهمی که در یوم الله ۹ دی خوش درخشیدند و خوب ظاهر شدند هیئت های مذهبی بودند که در ادامه حرکت حماسی مردم بار دیگر دفاع از مکتب عاشورا و حماسه حسینی را در تاریخ ماندگار ساختند.

انتهای پیام/

 

نظر شما