شناسهٔ خبر: 51570887 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه:

مردم منازل خودشان را در اختیار نیرو‌های رزمنده قرار دادند/ بیگانگان در خلیج فارس جایی ندارند

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان با بیان اینکه مردم منازل خودشان را در اختیار نیرو‌های رزمنده ما قرار دادند، افزود: بخش قابل توجهی از مساجد و حسینیه‌های این منطقه در اختیار یگان‌های ما قرار گرفت و ادارات و نهاد‌های دولتی، داوطلبانه مکان‌های خود را در اختیار رزمندگان اسلام قرار دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان امشب در پایان رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از مردم جزیره قشم اظهار داشت: از همان روز‌های اولی که یگان‌های ما وارد این جزایر و این منطقه شدند، نهایت محبت مردم را به عینه دیدیم.

وی با بیان اینکه مردم منازل خودشان را در اختیار نیرو‌های رزمنده ما قرار دادند، افزود: بخش قابل توجهی از مساجد و حسینیه‌های این منطقه در اختیار یگان‌های ما قرار گرفت و ادارات و نهاد‌های دولتی، داوطلبانه مکان‌های خود را در اختیار رزمندگان اسلام قرار دادند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مراسم ازدواج ۵۰ زوج جزیره قشم بحمدالله در بهترین شرایط و در ایام ولادت حضرت زینب کبری (س) برگزار شد و محفل بزرگ قرآنی با حضور قاریان اهل تشیع و سنی‌مذهب و همچنین علمای شیعه و سنی در فضایی بسیار صمیمی در این جزیره برگزار شد.

سردار پورجمشیدیان تصریح کرد: ایجاد امنیت در مرز‌های کشور زمانی محقق خواهد شد که همراهی مردم را داشته باشیم. اینجانب نهایت تشکر را از سوی فرماندهان و رزمندگان حاضر در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ را از مردم منطقه به‌ویژه جزیره قشم که خیلی نسبت به ما محبت داشتند را اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: خلیج فارس خانه ماست و متعلق به همه مردم ایران و مردم شریف این منطقه است و امنیت خلیج فارس متعلق به این مردم است و قطعأ بیگانگان در اینجا جایی ندارند و اگر کوچکترین قصد تعرضی داشته باشند، خلیج فارس و این پهنه گسترده‌ای که مقابل ما قرار دارد مدفن جنازه‌های سربازان آنان خواهد بود و آن‌ها با سرافکندگی از اینجا خارج خواهند شد.

نظر شما