شناسهٔ خبر: 51508887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهبود و توسعه زیرساخت‌های شهری

استاندار خوزستان گفت: رسیدگی به مشکلات شهر‌ها از اولویت‌های دولت است و بهبود و توسعه زیرساخت‌های شهری در این مناطق باید تسریع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان گفت: رسیدگی به مشکلات شهرستان‌ها از اولویت‌های جدی دولت است و در این راستا بهبود و توسعه زیرساخت‌های شهری در این مناطق باید تسریع شود و یکی از دستورکار‌ها در دولت جدید، رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان‌ها است.

او افزود: تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی مختلف بخصوص در زمینه خدمات رسانی به روستا‌ها مورد تاکید است.

خلیلیان ادامه داد: برای رفع بخشی از این چالش‌ها، اقدام لازم از سوی شبکه آب شهری آغاجاری و تاسیسات تصفیه آب این منطقه در دستور کار قرار گرفت و همزمان با رسیدگی به مشکلات آب شرب شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری، رفع مشکلات مربوط به آب روستایی این مناطق با جدیت در حال پیگیری است.

استاندار خوزستان اضافه کرد: بهره‌مندی هرچه سریعتر مردم از پروژه‌های زیرساختی و عمرانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است  و این درحالی است که در زمینه اجرای پروژه‌های راهسازی در این مناطق نیز، برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

این مقام مسئول گفت: با اقداماتی که صورت گرفته، اشتغالزایی با محور فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی در این شهرستان‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

نظر شما