شناسهٔ خبر: 68064920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل حراست شهرداری شیراز اعلام کرد؛

دریافت گزارش‌های مردمی از طریق سامانه ستاد خبری ۳۲۹۰ حراست شهرداری شیراز

زهرا عسگری

مدیرکل حراست شهرداری شیراز گفت: اداره‌کل حراست شهرداری در راستای افزایش مشارکت‌پذیری شهروندان به‌منظور جریان‌سازی فضایی سالم و عاری از فساد اداری، ارتقای فرهنگ مسئولیت‌پذیری شغلی و پاسخگویی مطلوب، مبادرت به بهره‌گیری از سامانه ۳۲۹۰ کرده است.

صاحب‌خبر -

امیر عوض‌پور امروز، ۱۶ مردادماه در حاشیه نشست شهرداری شیراز اظهار کرد: اداره‌کل حراست شهرداری شیراز در راستای افزایش مشارکت‌پذیری شهروندان به‌منظور جریان‌سازی فضایی سالم و عاری از فساد اداری و ارتقای فرهنگ مسئولیت‌پذیری شغلی و پاسخگویی مطلوب، مبادرت به بهره‌گیری از سامانه ۳۲۹۰ کرده است.

به گفته وی، این سامانه با هدف صیانت از حقوق شهروندی، ارتباط مستقیم و بی‌واسطه آماده دریافت گزارش‌های مردمی پیرامون تخلفات مختلف در زمینه اهمال و سهل‌انگاری در انجام وظایف محوله تضییع حقوق شهروندان و شهرداری شیراز فعالیت می‌کند.

مدیرکل حراست شهرداری شیراز با بیان اینکه این اداره‌کل آماده پاسخ به انتظارات و مطالبات مردمی است، افزود: شهروندان فهیم «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)» خدمتگزاران خود را در مسیر دستیابی به ارتقای نظام سلامت اداری یاری کنند.

عوض‌پور بیان کرد: شهروندان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره‌گیری تلفن ۷۱۳۲۹۰ از طریق گوشی همراه و گرفتن شماره ۳۲۹۰ به‌وسیله خطوط تلفن ثابت نسبت به ارائه گزارش‌های خود اقدام کنند.

وی گفت: شهروندان همچنین می‌توانند با مراجعه با سایت www.۳۲۹۰.shiraz.ir و همچنین نصب برنامه این سامانه بر روی تلفن‌های همراه خود، گزارش‌های خود را در قالب مستندات صوتی، تصاویر و ... بدون نیاز به مراجعه حضوری و معرفی ارسال کنند.

انتهای پیام 

نظر شما