شناسهٔ خبر: 68064935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار اسلام‌آباد غرب:

اسلام‌آباد غرب آماده میزبانی از زوار اباعبدالله الحسین (ع) است

فرماندار اسلام‌آباد غرب از آمادگی این شهرستان برای میزبانی زوار اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد و گفت: مردم این شهرستان از دیرباز پای کار امام حسین (ع) بوده‌اند، منازل خود را در اختیار زوار قرار داده‌اند و با هزینه شخصی پذیرای زوار بوده و هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کرمی ظهر امروز _سه‌شنبه شانزدهم مرداد_ در جمع خبرنگاران از آمادگی این شهرستان برای میزبانی زوار اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد و اظهار کرد: مردم این شهرستان از دیرباز پای کار امام حسین (ع) بوده، منازل خود را در اختیار زوار قرار داده و با هزینه شخصی پذیرای زوار بوده و هستند.

وی افزود: اسلام آبادغرب در مسیر راه اصلی دو مرز اصلی مهران و خسروی قرار دارد که تقریباً تمامی زوار این دو مرز از این شهرستان عبور کرده و در ادامه برخی به سمت مهران و برخی هم به سمت مرز خسروی راهی می‌شوند.

فرماندار اسلام آباد غرب با تقدیر از مهمان‌نوازی و میزبانی مردم بخش حمیل، خاطرنشان کرد: مردم بخش حمیل در مسیر مرز مهران سال‌ها است پذیرای زوار امام حسین (ع) هستند.

کرمی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در شهرستان در بحث زیر ساخت‌های راه‌های مواصلاتی، اسکان و پذیرایی، تاکید کرد: چندین مساجد، حسینیه و مدارس را در اسلام‌آباد غرب و حمیل برای اسکان زوار آماده کرده‌ایم.

وی با اشاره به ۴۰ موکب ثبت شده در شهرستان اسلام آباد غرب، گفت: امسال برای خدمات‌دهی بهتر به زوار، تعدادی از مواکب تجمیع شدند، با تدابیر اندیشیده شده در بحث ترافیکی چنانچه مشکلی پیش آید، زوار اباعبدالله الحسین (ع) در شهرستان اسکان داده خواهند شد.

فرماندار اسلام آباد غرب با اشاره به برپایی غرفه‌های صنایع دستی و محصولات روستایی در کنار مواکب، گفت: میزبانی از زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع) یک افتخار است و آمادگی میزبانی از زوار را داریم و منتظر قدم مبارک زوار هستیم تا از شهر اسلام آبادغرب عازم کربلای معلی شوند.

نظر شما