شناسهٔ خبر: 68064878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ارزش جایگاه هفتم الفتی در المپیک کمتر از طلا نبود

گرگان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه پرچمداری کاروان مسابقات المپیک توسط «مهدی الفتی» برای گلستان افتخار کم‌نظیری بود، افزود: صعود این قهرمان گلستانی به مرحله فینال و کسب مقام هفتم برای ژیمناستیک ایران ارزشی کمتر از طلا نداشت.

صاحب‌خبر -

قاسمعلی برزمینی روز سه‌شنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: الفتی از ورزشکاران و قهرمانان توانمند گلستان است که پارسال در مسابقات آسیایی برای نخستین بار ژیمناستیک ایران را صاحب مدال کرد و سپس برای نخستین بار سهمیه المپیک در رشته ژیمناستیک را به دست آورد.

وی ابراز امیدواری کرد گلستانی‌ها در مسابقات آینده شاهد افتخارآفرینی المپین گلستانی در مسابقات آسیایی و بین‌المللی باشند.

ارزش جایگاه هفتم الفتی در المپیک کمتر از طلا نبود

برزمینی همچنین با قدردانی از همراهی رسانه‌ها در حوزه ورزش و جوانان بیان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی در گلستان همواره تعامل و همکاری خوبی را با اداره‌کل ورزش و جوانان استان دارد.

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

نظر شما