شناسهٔ خبر: 51415232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری گلستان

مشکلات ۲۰۷ واحد تولیدی گلستان برطرف شد 

گرگان - ایرنا- رئیس کل دادگستری گلستان گفت که با تشکیل پرونده برای ۳۵۵ واحد تولیدی، تاکنون ۲۰۷ پرونده بررسی و مشکلات این واحدها برطرف شد.

صاحب‌خبر -

حیدر آسیابی روز پنجشنبه در نشست فعالان اقتصادی گلستان با رییس قوه قضاییه افزود: ۱۶۷ درخواست واحدهای تولیدی گلستان برای رفع موانع تولید به دادگستری ارسال شده که تاکنون مشکل ۶۱ واحد حل شده و تلاش برای حل مشکل بقیه واحدها ادامه دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون هشت واحدی تولیدی راکد با حمایت قضایی در گلستان به چرخه تولید بازگشتند.

رئیس کل دادگستری گلستان به فعالیت کارگروه اقتصاد مقاومتی دادگستری استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ مورد نشست اقتصاد مقاومتی در شهرک های صنعتی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شد و در نتیجه آن موانع تولید ۹۰ واحد برطرف گردید.

آسیابی به تملک واحدهای تولیدی توسط بانک های گلستان اشاره کرد و گفت: اکنون  ۴۷ واحد که در تملک بانک ها قرار دارد شناسایی شده و تلاش برای رفع موانع و بازگشت آن ها به تولید ادامه دارد.

وی همچنین از رفع مشکل سند اراضی در شهرک صنعتی ترکمن بعد از ۱۸ سال خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه صبح امروز پنجشنبه برای بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی گلستان از طریق فرودگاه بین‌المللی گرگان وارد این استان شد.

 در سفر یک روزه حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه به استان گلستان، اعضای شورای عالی قضایی از جمله دادستان کل، رئیس سازمان بازرسی کل، رئیس سازمان پزشکی قانونی، رئیس دیوان عالی و رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف نیز حضور دارند.

دیدار با مردم، قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در نشست های شورای اداری و قضایی از دیگر برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در سفر به استان گلستان است.

نظر شما