شناسهٔ خبر: 51414699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازگشت ۸ واحد صنعتی تعطیل در گلستان به چرخه تولید/۲۰ چالش اصلی تولیدکنندگان "بانکی" است

گروه استان‌ها - رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۸ واحد صنعتی که بنا به دلایل مختلف در سال‌های گذشته تعطیل شده بودند، با کمک ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به چرخه تولید بازگشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان،حیدر آسیابی صبح امروز در نشست فعالان اقتصادی استان گلستان با رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: در 8 ماه ابتدایی امسال 355 مورد درخواست در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مطرح شد که از این تعداد 207 درخواست مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات آنها برطرف شده است.

آسیابی با اشاره به اهتمام روسای دادگستری و دادستان‌ها در شهرستان‌های مختلف استان نسبت به رفع موانع تولید افزود: در شهرستان‌ها نیز 167 پرونده تشکیل شده که از این تعداد 61 مورد آن بررسی و مرتفع شده است.

وی با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی استان برای فعالسازی واحدهای تولیدی راکد و رفع موانع سرمایه گذاری در استان بیان داشت: از ابتدای امسال تا کنون 8 واحد صنعتی که به دلایل مختلفی در سال‌های گذشته به طور کامل تعطیل شده بودند، با حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فعال شده و به چرخه تولید بازگشتند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به بررسی و احصا مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان ادامه داد: 24 چالش عمده در بخش تولید استان شناسایی شده که 20 مورد از این چالش‌ها مربوط به مشکلات بانکی بوده است که در حال پیگیری برای رفع آن هستیم.

آسیابی گفت: همچنین در مجموع 8 ماه امسال، 409 مورد بازدید میدانی داشتیم و 16 مورد جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار شده که اکثر آن در محل شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، گلستان را به عنوان چهارمین سفر استانی خود انتخاب کرد و در بدو ورود به این استان به گلزار شهدا رفت و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

دیدار با اقشار مردم استان، علما، اساتید و اقوام، دیدار با قضات، کارکنان، مسئولان قضایی و نمایندگان، رسیدگی به پرونده‌های قضایی مردم، حضور در جلسات شورای اداری و شورای قضایی از دیگر برنامه‌های رئیس قوه قضائیه در سفر یکروزه به استان گلستان است.

انتهای پیام/582/ش

نظر شما