شناسهٔ خبر: 51412658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فردا

گلستان؛ مقصد چهارمین سفر استانی رئیس قوه قضائیه/ دیدار‌های مردمی در دادگاه تجدیدنظر استان

مدیرکل دادگستری گلستان برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه و چگونگی رسیدگی به درخواست‌های مردمی در این سفر را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان، حیدر آسیابی دقایقی پیش با حضور در بخش خبری۲۰ سیمای گلستان با بیان اینکه آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای در چهارمین سفر استانی خود، صبح فردا وارد گلستان می‌شود افزود:حجت السلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور و اعضای شورای عالی قضایی در این سفر رئیس قوه قضائیه را همراهی می‌کنند.

او افزود: دیدار‌های مردمی از ۸و۳۰ دقیقه صبح در دادگاه تجدید نظر استان در سایت اداری با حضور معاون اول و رئیس دیوان عالی کشور آغاز خواهد شد و تلاش می‌شود دستور اقدام لازم برای بسیاری از درخواست‌ها و مسائل مردم در همان مکان صادر شود.

آسیابی گفت: اگر مردم گره قضایی دارند و یا پرونده حقوقی و قضایی دارند می‌توانند برای پیگیری درخواست‌های خود مراجعه کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: ما علاوه بر اینکه سامانه‌ای داریم که بلافاصله درخواست‌ها را اسکن می‌کند، صندوق‌هایی هم در دادگاه تجدید نظر استان واقع در سایت اداری، ساختمان دادگستری گرگان واقع در مرکز شهر و ساختمان دادسرای گرگان در ابتدای جاده گرگان به آق قلا برای جمع آوری نامه‌های مردم به رئیس قوه قضائیه در نظر گرفته شده است.

حیدر آسیابی همچنین افزود: همزمان با رئیس قوه که در مرکز استان حضور خواهند داشت، اعضای شورای عالی قضایی استان هم برای دیدار‌های مردمی و بررسی وضعیت قضایی به شهرستان‌های بندرگز، بندرترکمن، آق قلا، علی آبادکتول، گنبدکاووس، آزادشهر، رامیان، و مینودشت سفر می‌کنند.

او گفت: نشست با فعالان اقتصادی، نشست با قضات و کارمندان، حضور در شورای اداری و شورای قضایی از جمله برنامه‌های سفر غلامحسین محسنی اژه‌ای به گلستان است.

<div id="video-display-embed-code_7385411"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3306927/7385411?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما