شناسهٔ خبر: 51300737 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار تهران همیار محیط زیست شد

استاندار تهران شب گذشته با حضور در پاسگاه سرمحیط بانی پناهگاه حیات وحش کاوده با محیط بانان دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، «محسن منصوری»، استاندار تهران، در بازدید از این پاسگاه، از نزدیک در جریان وضعیت محیط بانان پناهگاه حیات وحش کاوده قرار گرفت.

استاندار تهران بر ضرورت پشتیبانی جدی و همه جانبه از محیط بانان و توجه به صیانت از مناطق طبیعی و تحت مدیریت محیط زیست استان تهران و اقدامات لازم برای افزایش ضریب حفاظتی این مناطق تاکید کرد.

منصوری همچنین موضوع محیط زیست را یکی از اولویت های اساسی کار در استان تهران برشمرد.

وی با اشاره به اینکه در موضوع آلودگی هوای تهران جلسات متعدد کارشناسی و فنی در استانداری تهران برگزار شده و پیگر موضوعات آلودگی هوا با جدیت هستیم، افزود: در این باره حتی نشست هایی با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور برگزار شده و چندین بار موضوعات آلودگی هوا از سوی رییس جمهور بطور حضوری پیگیری شده است و تلاش بر این است تا سایر دستگاه‌های مرتبط به ویژه در موضوع آلودگی هوا همراه محیط زیست باشند.

استاندار تهران حضور شب گذشته خود در بین قشر مجاهد و تلاشگر محیط بان را به عنوان شبی پرخاطره و به یادماندنی برشمرد و تصریح کرد: حسن خلق، وسعت دل و کرامت محیط بانان شریف، نشات گرفته از روح متعالی طبیعت و محیط زیست است.

سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران نیز که در این بازدید استاندار تهران را همراهی می کرد به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت زیستگاه ها و پاسگاه های محیط بانی استان تهران پرداخت.

وی برخورد با تصرفات در اراضی ملی در مناطق حفاظت شده بخصوص منطقه حفاظت شده ورجین شمیران و پارک‌های ملی خجیر وسرخه را از اقدامات مهم انجام شده و اولویت های اصلی در حوزه محیط زیست طبیعی استان تهران برشمرد.

این گزارش همچنین می افزاید: در این بازدید کارت همیار افتخاری محیط زیست و لباس محیط بانی به استاندار تهران اهدا شد.

نظر شما