شناسهٔ خبر: 51311783 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

استاندار تهران همیار افتخاری محیط زیست شد

موج نیوز

استاندار تهران با تاکید بر لزوم پشتیبانی جدی از محیط بانان خود همیار افتخاری محیط زیست شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، محسن منصوری با حضور در پاسگاه سرمحیط بانی انزها پناهگاه حیات وحش کاوده شهرستان فیروزکوه با محیط بانان دیدار و گفتگو کرد و در جریان وضعیت محیط بانان قرار گرفت.

منصوری در این دیدار گفت: پشتیبانی جدی و همه جانبه از محیط بانان و توجه به صیانت از مناطق طبیعی و تحت مدیریت محیط زیست استان تهران و اقدامات لازم برای افزایش ضریب حفاظتی این مناطق ضروری است.

وی ادامه داد: در زمینه آلودگی هوای تهران جلسات متعدد کارشناسی و فنی در استانداری تهران برگزار شده و با جدیت پیگر موضوعات آلودگی هوا هستیم.

استاندار تهران تاکید کرد: نشست هایی با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور در زمینه آلودگی هوا برگزار شده و چندین بار موضوعات آلودگی هوا از سوی رئیس جمهور به طور حضوری پیگیری شده و تلاش بر این است تا سایر دستگاه‌های مرتبط به ویژه در موضوع آلودگی هوا همراه محیط زیست باشند.

منصوری حضور خود در بین قشر مجاهد و تلاشگر محیط بان را شبی پرخاطره و به یادماندنی برشمرد و افزود: حسن خلق، وسعت دل و کرامت محیط بانان شریف، نشات گرفته از روح متعالی طبیعت و محیط زیست است.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، در این بازدید کارت همیار افتخاری محیط زیست و لباس محیط بانی به استاندار تهران اهدا شد.

برچسب‌ها:

نظر شما