شناسهٔ خبر: 66797709 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

آیت‌الله رئیسی درحوزه بین‌المللی و دیپلماسی رویکرد تعامل‌گرا داشت

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: آیت‌الله رئیسی در حوزه بین المللی و دیپلماسی رویکرد تعامل‌گرا داشت و باورش بر استفاده از ظرفیت‌های همه ساختار‌های دنیا به ویژه همسایگان بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی خدمت ضمن تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: شهادت رئیس محترم جمهور، سید محرومان، امید کشورمان که مهره اجرایی و دیپلماسی وزینی برای کشور بود، مصیبت ملی سنگینی برای کشورمان است.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار به لحاظ ویژگی‌های انسانی؛ فردی وارسته، متدین و متواضع و به شدت حامی محرومان بود و در حوزه مدیریتی، جمهوری اسلامی ایران را در مسیر درست قرار داد همان مسیری که مدنظر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا افزود: با تلاش ایشان کشور در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته بود. اغلب کار‌های زیرساختی که در آینده می‌تواند در حوزه‌های مختلف، گشایش و تحولی ایجاد کند این مرد بزرگوار در این مدت کوتاه انجام داد.

سردار شرفی عنوان کرد: مردم بسیار او را دوست داشتند چراکه رئیس جمهور مردم مدار، متواضع و بی حاشیه بود. قطعا فقدان ایشان ضربه سنگینی به کشور محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم تداوم مسیر آیت‌الله رئیسی، تاکید کرد: همه ما بایستی از رئیس جمهور شهید به عنوان اسوه و الگویی برای خدمتگزاری به مردم عزیز استفاده کنیم.

نظر شما