شناسهٔ خبر: 51291040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده خبرداد:

آغاز طرح جامع توانمندسازی و آسیب‌زدایی ویژه زنان

زهره گودرزی

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از آغاز طرح جامع توانمندسازی و آسیب زدایی ویژه زنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

انسیه خزعلی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات زنان سرپرست خانوار دلفان که امروز ۱۸ آذرماه برگزار شد، اظهار کرد: طرح جامع توانمندسازی و آسیب‌زدایی ویژه زنان به‌زودی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: به‌زودی رونمایی از طرح خانواده محور با محور کسب‌وکار ویژه زنان سرپرست خانوار آغاز می‌شود.

در ادامه این جلسه، نماینده دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی پدیده زنان کار را در دلفان مایه تأسف دانست و با انتقاد از نحوه اختصاص اعتبارات سفر، افزود: به شهرستان‌های دلفان و سلسله کمترین اعتبار تخصیص یافته است.

یحیی ابراهیمی تصریح کرد:معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان در بدو ورود به شهرستان مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت و قرار است پس از دیدار با زنان کار، در جلسه‌ای با حضور نماینده این قشر، امام‌جمعه و فرماندار و نماینده شهرستان دلفان در مجلس شورای اسلامی مسائل و مشکلات زنان کار این شهرستان را بررسی کند.

نماینده دلفان و سلسله در مجلس خاطرنشان کرد: بازدید از بیمارستان شهرستان دلفان و دیدار با پرستاران و بازدید از کارگاه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از دیگر برنامه‌های خزعلی در شهرستان دلفان است.

یادآور می‌شود، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان امروز از روستای جعفرآباد و موسسه یاس کبود اشترینان بازدید خواهد کرد، دیدار با امام‌جمعه بروجرد، دیدار با خانواده شهیده سلامت زهرا شیرویه، بازدید از کارگاه قالیبافی و بیمارستان بروجرد نیز از برنامه‌های بعدی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در سفر به بروجرد اعلام شده است.

به گزارش ایسنا،قرار است خزعلی روز جمعه ۱۹ آذر در سفر به کوهدشت، پس از دیدار با امام‌جمعه شهر با فعالان زن و کنشگران اجتماعی این شهرستان دیدار کند و پس از آن دیداری با اقشار زنان در خرم‌آباد خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما