شناسهٔ خبر: 66355819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت الاسلام رضایی مطرح کرد:

رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه بزرگی کرد/علت ماندگاری نام، یاد و راه شهید مطهری باید برای نسل جدید واکاوی شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: حمله به کنسولگری ایران اشتباه بزرگی بود که کشورهای متخاصم مرتکب شدند که ایران اسلامی با عملیات وعده صادق پاسخ شجاعانه‌ای را داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (۸ اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم استان آذربایجان غربی که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: عملیات طوفان‌الاقصی ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست.

وی گفت: افرادی که در این عملیات(طوفان الاقصی) شرکت داشتند توانستند به موفقیت دست پیدا کنند چون اعتقاد و ایمان محکم به راه و آرمان خود داشتند؛ اکثریت افراد شرکت کننده در این عملیات حافظ قرآن کریم هستند.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: حمله به کنسولگری ایران اشتباه بزرگی بود که کشورهای متخاصم مرتکب شدند ولی ایران اسلامی با عملیات «وعده صادق» پاسخ شجاعانه‌ای را به دشمن داد.

وی تصریح کرد: به فضل الهی با این عملیات(وعده صادق) ابهت باقی مانده آمریکا و صهیونیست‌ها را فرو ریخت. برای نخستین بار از داخل خاک مقدس نظام جمهوری اسلامی این اتفاق مبارک به نیابت از همه نیروهای مسلح انجام شد که این موضوع از عظمت اسلام، انقلاب، حضرت امام و رهبر معظم انقلاب سرچشمه گرفت.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: علت ماندگاری نام، یاد و راه آیت‌الله شهید مطهری باید واکاوی و برای نسل جدید کشورمان تبیین شود که در این موضوع والدین، عنایات اهل بیت(ع) و تلاش شخص ایشان تاثیر‌گذار بوده است.

وی ادامه داد: تکریم والدین، دعای پدر و مادر و همچنین زحمات اساتیدی همچون علامه طباطبایی باعث شد که نام و یاد آیت‌الله مطهری به معنای واقعی کلمه در تاریخ انقلاب ماندگار شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید مطهری همیشه وضو داشتند و در نماز همواره خضوع و خشوع را رعایت می‌کردند، تحقیق و پژوهش پیرامون همه موضوع‌ها و مباحث در رأس فعالیت‌های ایشان قرار داشت و به نیازمندی‌ها و اقتضائات روز جامعه از جمله سینما، مطبوعات، فرهنگ و اشرافیت و مسائل روز جامعه اشراف داشتند.

نظر شما