شناسهٔ خبر: 51293998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

افتتاح ۳۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در لرستان

حوزه/ ۳۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمینه امداد امام خمینی (ره) در دلفان لرستان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آیین افتتاح ۳۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، با حضور انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در دلفان لرستان برگزار شد.

برای اجرای این طرح ها مبلغ یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان تسیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

قابل ذکر است، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه سفر دو روزه خود به استان لرستان، از طرح تولید پوشاک ویژه زنان سرپرست خانوار بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

همچنین بازدید از روستای جعفر آباد و موسسه یاس کبود اشترینان، دیدار با حجت الاسلام حسینی، امام جمعه بروجرد، دیدار با خانواده شهیده سلامت زهرا شیرویه، بازدید از کارگاه قالیبافی و بیمارستان بروجرد از دیگر برنامه های انسیه خزعلی،معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این سفر خواهد بود.

لازم به ذکر است، انسیه خزعلی، روز جمعه در ادامه سفر خود به لرستان، با حجت الاسلام طهماسبی، امام جمعه شهرستان کوهدشت دیدار و پس از آن نیز قرار است در جمع بانوان فعال، کنشگران اجتماعی کوهدشت و اقشار مختلف بانوان در خرم آباد، حضور پیدا کند.

انتهای پیام./

نظر شما