شناسهٔ خبر: 51294000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خزعلی: نیاز واقعی زنان امروز اشتغال و کارآفرینی است

بروجرد - ایرنا - معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: نیاز واقعی زنان اکنون اشتغال و کارآفرینی برای خانواده و فرزندان است که این مهم در طرح ایجاد کسب و کار پایدار "خانواده محور" اندیشیده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی روز پنجشنبه در نشست با کارآفرینان در اشترینان بروجرد اظهار داشت: امیدوارم با برنامه هایی که معاونت زنان در بخش اشتغال، کارآفرینی و توانمندسازی و آسیب زدایی دارد بتواند گوشه ای از مشکلات زنان را مرتفع کند. 
وی افزود: سرمایه شما توانمندی هست که در کار دارید و مهارتهای که می آموزید و آن را عملی می کنید با همت خودتان و با پشتیبانی و برنامه های که دولت در حال تدوین دارد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور همچنین بیان کرد: امیدواریم برای اشتغال زنان بخصوص بانوان سرپرست خانوار و بدسرپرست و با اجرای طرح اشتغال خانواده محور بتوانیم یک حرکت خیلی خوب را در امور زنان منطقه اشترینان داشته باشیم.

خزعلی اضافه کرد: در زمینه فرش و قالیبافی توانمندی‌های خوبی در این منطقه وجود دارد ما صادرات و فروش آن را خودمان تضمین می کنیم حتما اعلام کنند اینجا بشود مرکزی برای بافت فرش و صادرات فرش ایجاد کرد.

وی ادامه داد: لرستان به عنوان پایلوت طرح ایجاد کسب و کارهای پایدار خانوار محور شده است.

"انسیه خزعلی" در بدو ورود به شهر بروجرد مورد استقبال مسوولان استانی قرار گرفت.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری همچنین از روستای جعفرآباد و موسسه یاس کبود اشترینان بازدید کرد.

دیدار با امام جمعه بروجرد، دیدار با خانواده شهیده سلامت زهرا شیرویه، بازدید از کارگاه قالیبافی و بیمارستان بروجرد نیز از برنامه های بعدی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر به بروجرد است.

همچنین قرار است خزعلی روز جمعه ۱۹ آذر در سفر به کوهدشت، پس از دیدار با امام جمعه شهر با فعالان زن و کنشگران اجتماعی این شهرستان دیدار کند و پس از آن دیداری با اقشار زنان در خرم آباد خواهد داشت.

به گزارش ایرنا آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور قرار است جمعه ۱۹ آذر به همراه برخی از وزرا و مسوولان کشوری در یازدهمین سفر استانی خود به لرستان سفر کند و برنامه های سفر ۲ روزه خزعلی نیز در همین راستا است.

نظر شما