شناسهٔ خبر: 51288478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده کهگیلویه در مجلس از مصدومان تصادف اتوبوس در کاشان عیادت کرد

کاشان - ایرنا - نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار ویژه کاشان از مصدومان تصادف اتوبوس دهدشت به تهران با تریلر در آزادراه کاشان به قم عیادت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، برخورد یک دستگاه اتوبوس مسیر دهدشت به تهران با تریلر ساعت سه و ۲۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه (پریروز) در آزادراه کاشان به قم منجر به جانباختن هشت نفر و مصدومیت ۱۶ نفر شد که با فوت یکی از مصدومان در بیمارستان، شمار جانباختگان به ۹ نفر رسید.

۱۵ مصدوم این حادثه به سرعت از سوی کارکنان اورژانس ۱۱۵ و یک مصدوم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند و روند درمان آنان با تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان این بیمارستان آغاز شد.

در پی وقوع این سانحه رانندگی، جواد نایینی نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل، علی هاشمی طاهری رییس شورای اسلامی شهر، سیدعلیرضا مروجی رییس دانشگاه علوم پزشکی و سیدمنصور میرابوطالبی رییس جمعیت هلال احمر کاشان در ساعت‌های اولیه صبح روز سه‌شنبه با حضور در بیمارستان شهید بهشتی از مصدومان تصادف عیادت کردند و با اعضای خانواده و بستگان مصدومان که در بیمارستان حضور یافته بودند همکاری‌های لازم صورت گرفت.

به گزارش فرمانداری کاشان، حجت الاسلام سیدمحمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی نیز شب گذشته (چهارشنبه) با همراهی علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه کاشان از مصدومان سانحه رانندگی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند درمان آنان قرار گرفت.

شماری از اعضای خانواده‌ و بستگان مصدومان تصادف از شهر دهدشت و شهرستان کهگیلویه از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد دیروز (چهارشنبه) در آیینی با حضور جمعی از اعضای کادر درمان در محوطه بیمارستان شهید بهشتی از میهمان‌نوازی مردم، همکاری و مساعدت مسوولان و تلاش‌های کارکنان بیمارستان شهید بهشتی کاشان قدردانی کردند.

ابوالفضل شجاعی رییس بیمارستان شهید بهشتی کاشان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: وضعیت مصدومان سانحه رانندگی نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نکرده است و همچنان هشت نفر آنان در آی سی یو و پنج نفر دیگر در سایر بخش‌های درمانی بیمارستان بستری هستند.

فرماندهی انتظامی کاشان علت تصادف اتوبوس و تریلی در آزادراه کاشان به قم را انحراف به چپ کامیون کشنده (تریلر) ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرده است.

همچنین سرهنگ اصغر زارع رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان این پلیس علت اصلی حادثه را ناتوانی راننده تریلر در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی تشخیص دادند، اظهار داشت: البته گاردریل وسط جاده هم مقاومت لازم را نداشته است، از این رو گاردریل ناایمن هم در وقوع و شدت حادثه نقش داشته است که سهم تقصیر سازمان مربوطه از سوی کارشناسان لحاظ خواهد شد.

طول آزادراه کاشان - قم ۱۰۴ کیلومتر است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما