شناسهٔ خبر: 51273582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امورقضایی حادثه اتوبوس دهدشت به تهران درکهگیلویه وبویراحمدانجام می‌شود

یاسوج- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امور قضایی جانباختگان و مصدومان  حادثه اتوبوس دهدشت به تهران در استان انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، سید علی ملک حسینی روز چهارشنبه ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار هم استانی که در این حادثه غمگین دچار آسیب  شده اند، اظهار داشت: ضایعه تلخ سانحه رانندگی بامداد دیروز که منجر به جان باختن تعدادی از مسافران هم استانی در اتوبوس مسافربری مسیر دهدشت به تهران، موجب اندوه و تألم فراوان همگان شد.

وی از همه عوامل و پرسنل امدادی دستگاه های خدمات رسان که یاریگر آسیب دیدگان این سانحه دلخراش بودند قدردانی کرد.

 ملک حسینی ابراز داشت: به اطلاع خانواده های متوفیان و مجروحان این حادثه می رساند، که با توجه به هماهنگی های مستقیم با دادستان مرکز استان اصفهان و نیز دادستان شهرستان کاشان، تمام اقدامات قضایی در آن حوزه قضایی به نحو کامل در حال انجام است.

 وی ادامه داد: ضمن اینکه با توافق صورت گرفته در راستای سهولت، نیابت قضایی به مقصد شهر دهدشت ارسال تا خانواده های داغدار ضرورتی به عزیمت به محل وقوع تصادف نباشد و جهت اخذ شکایات و سایر تشریفات تشکیل پرونده قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه مراجعه نمایند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت: در پی تصادف اتوبوس دهدشت به تهران با یک تریلی در بامداد روز(سه شنبه )، تیم اورژانس این استان به کاشان اعزام شد.

جهانبخش وحدت نژاد اظهار داشت: این تیم برای پیگیری امور مصدومین و روند درمانی آن ها به محل حادثه اعزام شده اند.

وی افزود: این تیم متشکل از سه نفر شامل معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، سخنگوی اورژانس و رئیس اداره هدایت عملیات بحران هستند.

رییس پلیس راه کهگیلویه و بویر احمد پیش از این گفته بود که  این تصادف ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد روز در محور کاشان - قم به وقوع پیوست.

سرهنگ شاهپور عابدی  خواب آلودگی راننده تریلی و انحراف از مسیر  و برخورد رخ به رخ اتوبوس با تریلر در محور کاشان به قم اعلام کرد.

سرهنگ عابدی تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر ۱۰ کاشان به قم رخ داده است.

وی افزود: با همکاری معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان ۱۶ مصدوم  نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

 سرهنگ عابدی گفت: عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان و فوتی‌های این حادثه حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید.

رییس بیمارستان شهید بهشتی کاشان هم گفت: هفت نفر از مصدومان تصادف اتوبوس آزادراه کاشان - قم به دلیل شدت جراحت‌های وارده در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری هستند.
ابوالفضل شجاعی افزود: از مجموع ۱۶ مصدوم این سانحه رانندگی یک نفر جان باخت و یک نفر (کمک راننده) از بیمارستان ترخیص شد و هفت نفر از مجروحان این حادثه نیز در بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند.

نظر شما