شناسهٔ خبر: 51282482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عیادت موحد از مصدومان سانحه اتوبوس مسافری دهدشت_تهران/از همه ظرفیت ها برای پیگیری مشکلات و درمان حادثه دیدگان استفاده می کنیم/ تا لحظه آخر پیگیرم

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان، مسئولان و مردم کاشانی، تاکید کرد: تا لحظات آخر درمان حادثه دیدگان پیگیر وضعیت آنان خواهم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ساعاتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان شهید بهشتی کاشان از مصدومان حادثه اتوبوس دهدشت به تهران عیادت کرد.

وی ضمن گفت و گو با پزشکان معالج، حادثه دیدگان و همراهانشان، در جریان روند رسیدگی و درمان آنان قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این عیادت، گفت: این حادثه بسیار سنگین و ناراحت کننده بود و جا دارد به تمام خانواده های مسافران تسلیت بگویم.IMG-20211208-WA0149

موحد، بیان داشت: از ساعات ابتدایی حادثه تلاش کردم از تمام ظرفیت ها برای پیگیری مشکلات حادثه دیدگان استفاده کنم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: خیلی از عزیزان که الان ملاقات کردیم دچار صدمات جدی هستند و امیدوارم به لطف خدا و کمک کادر پزشکی و درمان بزودی سلامتی خویش را به دست آورند.IMG-20211208-WA0152

تقدیر نماینده کهگیلویه بزرگ از مردم، کادر درمان و مسئولان کاشانی

وی تصریح کرد: وظیفه است که از تلاش همه عزیزان در مجموعه بیمارستان و کادر درمان شهید بهشتی کاشان اعم از پزشک، پرستاران، دستگاه های امداد رسان، مردم کاشان، مسئولین علوم پزشکی استان اصفهان و شهرستان کاشان، مسئولان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، دستگاه های قضایی و انتظامی استان اصفهان  و شهرستان کاشان به ویژه آقای مرتضایی فرماندار محترم شهرستان کاشان و تمام کسانی که در یک روز گذشته که حادثه رخ داد نهایت  تلاش و همکاری را داشتند به صورت ویژه تشکر و قدردانی کنم.

موحد گفت: از مردم و مسئولان کاشان تشکر می کنم که به هموطنان خود لطف داشتند و با ما ابراز همدردی کردند.

وی تاکید کرد: پیگیر وضعیت تمامی عزیزان حادثه دیده تا آخرین لحظات هستم.IMG_۲۰۲۱۱۲۰۸_۲۲۳۰۱۸

علی‌اکبر مرتضایی فرماندار شهرستان کاشان نیز در این دیدار با ابزار تاسف از رخ دادن حادثه تصادف اتوبوس مسافری دهدشت به تهران، گفت: ما همدرد تمامی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

فرماندار شهرستان کاشان، بیان داشت: از ابتدای حادثه ، تمامی تلاش کادر پزشکی شهرستان برای کمک به عزیزان صورت گرفته است.

وی گفت: از همان ساعات ابتدایی تا کنون که خدمت حجت الاسلام و المسلمین موحد نماینده مردم در مجلس هستیم پزشکان متخصص ما و کادر درمان در شهرستان درحال خدمات دهی به عزیزان هستند.

مرتضایی گفت: امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای مردم عزیز کهگیلویه باشیم.

گفتنی است سید محمد موحد و مرتضایی فرماندار کاشان در حاشیه این دیدار جهت پیگیری مسائل حقوقی و قضائی این حادثه هماهنگی های لازم را با مسئولان مربوطه انجام دادند.

انتهای پیام

 

بیشتر بخوانید:

  • کهگیلویه امیدوار به تغییر و توسعه است
  • پیگیری و رفع مشکلات دهستان جاورده در بخش چاروسا شهرستان کهگیلویه

نظر شما