شناسهٔ خبر: 51242173 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیانیه تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان لرستان به مناسبت ۱۶ آذر

روحیه استکبار ستیزی، آرمان خواهی و عدالت طلبی همواره با دانشجوی مسلمان و ایرانی همراه است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزلرستان همزمان با ۱۶ آذر روز دانشجو، تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان (دانشگاهیان انقلابی) لرستان بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است.
بسم‌الله الرحمن الرحیم
امام خامنه‌ای مدظله العالی:
«من می‌خواهم غالب یا بیش از غالب بدنه دانشجویی کشور، مجموعه‌ای متعهّد و دارای احساس مسؤولیت نسبت به آرمان‌های دانشجویی باشند. یکی از این آرمان‌ها مسأله علم است؛ دومی عدالتخواهی است و آرمان سوم، آزاداندیشی و آزادیخواهی است.» ۱۳۸۲/۰۸/۱۵

شاخص‌های اصلی جنبش دانشجویی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی عبارتند از:
"ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی"، "آرمانگرایى در مقابل مصلحت گرایى"، "صدق و صفا و خلوص نیت"، "رهایى از وابستگی‌هاى گوناگونِ حزبى و سیاسى" و "منطق و تفکّر و بینش صحیح"؛ بنابراین روحیه استکبار ستیزی و ضد استبداد جهانی و آرمان خواهی و عدالت طلبی، همواره با دانشجوی مسلمان و ایرانی عجین و همراه بوده و هست.

به همین دلیل استبداد بین‌المللی و قلم به مزد‌ها و دنباله‌های روشنفکرمآب آن‌ها و غربگرایان خودباخته، با تبلیغات گسترده خودشان سعی دارند تا این روحیه را از جوانان دانشگاهی ما بگیرند.
اما غافل از آنکه دانشجویان و دانشگاهیان انقلابی و آگاه و هوشیار، با پیروی از رهبر فرزانه و هوشیار و آگاه خود، تمام تبلیغات رسانه‌ای و مسموم آن‌ها را خنثی و حسین علم الهدی و حججی‌ها و شهدای ۱۶ آذر را الگوی حق طلبی و عدالت خواهی خود قرار داده و همواره روحیه استکبار ستیزی خود را حفظ می‌کنند..

در پایان بار دیگر ضمن گرامیداشت روز دانشجو، آن را به همه‌ی دانشجویان حق طلب تبریک عرض کرده و موفقیت روزافزون آن‌ها در رشد علمی و پیشرفت کشور را از خداوند منان مسئلت داریم.

مراسم گرامیداشت روز دانشجو امروز ساعت ۱۴ در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

نظر شما