شناسهٔ خبر: 51207353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تثبیت جایگاه هدف تیم هندبال زغال سنگ طبس

مسئول تربیت بدنی شرکت زغال سنگ طبس با اشاره به آغاز رقابت های مرحله چهارم لیگ برتر هندبال گفت: زغال سنگ امسال با هدف حضور در لیگ برتر و تثبیت جایگاه سال قبل در رقابت ها حضور پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

«زهتاب» مسئول تربیت بدنی شرکت زغال سنگ طبس در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرحند، اظهار داشت: سی و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال  مردان از ۲۳ مرداد با حضور ۱۰ تیم شروع شد که تیم زغال سنگ برای سومین سال متوالی در لیگ برتر حضور دارد.

وی بیان داشت: تاکنون در سه مرحله از این رقابت ها زغال سنگ طبس ۶ بازی را انجام داده و  توانسته با پیروزی مقابل تیم های رعد پدافند آمل،ستارگان دشتستان و نفت و گاز گچساران در جدول رقابت ها در جایگاه چهارم قرار گیرد.

مسئول تربیت بدنی شرکت زغال سنگ طبس افزود : سه بازی از نیم فصل باقی مانده که از امروز شروع می شود و تیم زغال سنگ به ترتیب امروز و۱۷و ۱۹ آذر با تیم های سپاهان نوین، پاس ناجای قم و نیروی زمینی شهیر شمالی مسابقه خواهد داد.

به گفته وی مرحله بعدی در نیم فصل دوم از ۱۵ بهمن بعد از بازی های آسیایی تیم ملی که در صربستان است شروع خواهد شد.

زهتاب با تأکید بر این که زغال سنگ امسال نیز با هدف حضور در لیگ برتر و تثبیت جایگاه سال قبل حضور دارد، افزود:زغال سنگ طبس یک برنامه ۱۰ ساله تدوین کرده که در سال های آینده از همین بازیکن های بومی نوجوان و جوان که به تیم تزریق می شوند استفاده خواهد کرد.

استعداد پروری

وی تأکید کرد: هدف باشگاه زغال سنگ بعد از حضور در لیگ برتر هندبال استعداد یابی و کار روی پایه است و امیدواریم در سال های آینده بتوانیم با همین جوانان بومی در لیگ حضور داشته باشیم.

مسئول تربیت بدنی شرکت زغال سنگ طبس مطرح کرد: برای آینده هم قصد داریم افزون بر ماندگاری در لیگ روزبروز عملکرد بهتری داشته باشیم که البته برای رسیدن به این هدف نیازمند حمایت بیشتر از سوی  مسئولان  شهرستان و استان هستیم.

زهتاب در پایان از از اداره کل ورزش و جوانان و صدا و سیمای استان خواست بیشتر پیگیر برنامه های تیم باشند و اخبار تیم و گزارشات لازم به موقع تهیه و پخش شود.

انتهای پیام/۳۶۳۵

نظر شما