شناسهٔ خبر: 51111832 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اخبار نیروی انتظامی استان قزوین ؛

دستگیری سارقان کابل برق/ کشف بیش از ۶ تن آرد قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سه شنبه نهم آذر ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت کابل‌های برق در شهرستان تاکستان که موجب ایراد خسارت به اموال عمومی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش اسفرورین با انجام بررسی‌های میدانی و تحقیقات پلیسی و همچنین هدفمندسازی گشت زنی‌های انتظامی، ۲ نفر از سارقان را که در یکی از مکان‌های فرعی خلوت در حین سرقت بودند مشاهده و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات فنی به عمل آمده با قرار گرفتن در برابر مستندات غیرقابل انکار پلیس، به ارتکاب ۲۴ فقره سرقت کابل برق در شهرستان تاکستان اعتراف کرد.

سرهنگ داود عبدالمالکی با اشاره به کشف بیش از یک میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه این سارقان، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۶ تن آرد قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان تاکستان در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بادسان مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۱۶۰ گونی آرد قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۱۲ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

عدم توجه به جلو راننده بازهم حادثه آفرید

رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با کامیون کشنده در آزادراه قزوین- زنجان، راننده پراید جان باخت.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش افزود: کارشناسان مربوطه علت بروز این حادثه را عدم توجه به جلو راننده سواری پراید اعلام کرده اند.

پیاده شدن قاچاقچی مواد از اتوبوس مسافربری

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای پیشگیری از وقوع قاچاق کالا و مواد مخدر در عوارضی تهران- قزوین مستقر و یک دستگاه اتوبوس مسافربری را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران پس از توقف خودرو در بازرسی از آن با رعایت موازین شرعی و استفاده از شگرد‌های پلیسی به یکی از مسافران مشکوک و او را از خودرو پیاده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی از وسایل و لوازم همراه متهم یک کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما