شناسهٔ خبر: 50932200 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف ۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین / عامل قاچاق لوازم خانگی در دام پلیس

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه سی ام آبان ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران گشت این پلیس حین گشت زنی هدفمند در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند.

وی افزود: راننده پس از مشاهده ماموران قصد فرار داشت که طی تعقیب و مراقبت پلیس خودرو متوقف شد.

سرهنگ علی بیگی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودر موفق به کشف ۱۲ کیلوگرم تریاک و یک کیلوگرم هروئین شدند و ۳ نفر قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: مواد کشف شده به همراه خودرو توقیفی و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران یگان امداد شهرستان هنگام گشت زنی درحوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو آردی مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: در بازرسی از این خودرو، تعدادی لوازم خانگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی و گمرکی کشف شد که برابر نظر کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده، ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

پایان کار سارق با ۸۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو، موتورسیکلت و انباری منازل در شهرستان البرز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سردار علی ابراهیمی افزود: با اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از روش‌های خاص پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان البرز، سارق سابقه داری را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: سارق به ۵۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، ۲۰ فقره سرقت انباری منازل و ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و مقداری اموال مسروقه نیز از مخفیگاه وی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: در همین زمینه یک مالخر دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فراخوان اعزام مشمولان در آذر ۱۴۰۰

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت:مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم آذرماه است باید راس ساعت ۷ صبح روز دوشنبه مورخه یکم آذر در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین حاضرشده تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

 سرهنگ امید همتی مجد افزود: با توجه به عدم ارسال پستی برگه اعزام به خدمت و اینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزشی ازطریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) صادرمی شود، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح نشده اند، برای دریافت معرفی نامه می‌توانند به یکی ازدفاترمذکور مراجعه کنند.

سرهنگ همتی مجد ادامه داد: اعزام مشمولان در تاریخ‌های مذکور، براساس طرح فاصله گذاری و انجام کلیه تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می‌شود و در صورت مشاهده مشمولی که مشوک به بیماری است از اعزام وی خودداری می‌شود، بنابراین خانواده‌ها به هیچ عنوان نگران وضعیت سلامتی عزیزان خود نباشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در پی خواهد داشت.

سرهنگ همتی مجد بیان داشت: تمامی مشمولان باید اوراق مربوط به اعزام از قبیل برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون و برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مطلع شوند.

انتهای پیام/

نظر شما