شناسهٔ خبر: 51154205 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف ۹۵۰ قطعه مرغ زنده و ۵ تن چوب قاچاق در استان قزوین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه یازدهم آذر ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در محور قزوین-تاکستان یک دستگاه کامیون، حامل مرغ زنده را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی ماموران، ۹۵۰ قطعه مرغ زنده قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره دامپزشکی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ارزش ریالی محموله کشف شده برابر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۵ تن چوب قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران انتظامی پاسگاه نیکوییه حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل چوب جنگلی، مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۵ تن انواع چوب درختان جنگلی، که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود کشف و ۲ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف سیگار قاچاق در قزوین

ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی قزوین با همکاری بازرسان اتاق اصناف شهرستان پس از هماهنگی قضائی از واحد‌های عرضه کننده دخانیات واقع در سطح شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ علی چگینی افزود: ماموران در بازدید از یک واحد صنفی ۷ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

وی اضافه کرد: متصدی این واحد به همراه پرونده و اقلام مکشوفه برای انجام مراحل قانونی به مرجع ذیصلاح معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما