شناسهٔ خبر: 50961367 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برای مسابقات قهرمانی آسیا؛

شورای برون مرزی بااعزام تیم هندبال به اسپانیا و رومانی موافقت کرد

شورای برون مرزی با عزیمت تیم ملی هندبال مردان ایران برای برپایی اردو و مسابقه تدارکاتی به دو کشور رومانی و اسپانیا برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال مردان طبق برنامه «مانوئل فرناندز» و در راستای آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ماه قبل در تورنمنت چهارجانبه قطر شرکت کرد و حالا قرار است این تیم در ادامه اردوهای داخلی و برنامه‌های تدارکاتی راهی دو کشور اروپایی شود.

شورای برون مرزی اجازه عزیمت تیم ملی هندبال را به دو کشور رومانی و اسپانیا صادر کرده است.

ناصر سلیمی آنالیزور و سرپرست تیم ملی هندبال مردان ایران با تأیید این خبر به مهر گفت: مجوز عزیمت تیم به این دو کشور صادر شده است. در حال حاضر کارهای مقدماتی برای دریافت ویزا و روادید برای بازیکنان و کادر فنی در حال انجام است و در صورت دریافت روادید بعد از برگزاری مسابقات لیگ در اواخر آذرماه راهی رومانی خواهیم شد.

وی افزود: قرار است ابتدا در مسابقات رومانی حاضر شویم و طبق برنامه دو تا سه مسابقه تدارکاتی را برای تیم در نظر گرفته‌ایم. پس از آن تیم به تهران بازگشته و بعد از یک استراحت چند روزه و تمرین راهی اسپانیا شده تا در مسابقات دیگری شرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم پس از اسپانیا به تهران باز می گردد و پس از استراحت راهی عربستان خواهد شد تا در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی شرکت کند.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان لهستان از ۲۸ دی تا ۱۱ بهمن به میزبانی عربستان برگزار خواهد شد. برای این مسابقات ۱۸ کشور از جمله عربستان، بحرین، کویت، عمان، امارات، قطر، کره‌جنوبی، ژاپن، استرالیا، اردن، عراق، تایلند، هند، ازبکستان، سنگاپور، هنگ کنگ، ویتنام و ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

قرار است مراسم قرعه‌کشی این مسابقات روز شنبه ۴ دسامبر برابر سیزدهم آذر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نظر شما